Is er iemand die ervaring heeft met Microgynon?
Was er een bijwerking?
Ben je er mee content ?
Klopt het dat je haar heel vettig van wordt, zo vettig dat je bekan elke dag je haar moet wassen en dat je pukkels op je gezicht krijgt ?
Hier altijd (vanaf 16jaar) gebruikt. Geen problemen mee gehad en nog steeds niet. Wel van de goedkopere versie die toen vergoed werd. Dus weer snel over gegaan naar de orginele microgynon
Hier altijd (vanaf 16jaar) gebruikt. Geen problemen mee gehad en nog steeds ...
Dat had ik ook! De apotheek probeerde vorige week weer de goedkopere versie aan te smeren. Dacht het even niet!
Verder ook nooit klachten gehad. Denk dat dit ook per persoon kan verschillen. Begin volgende maand weer, ben benieuwd hoe ik er nu op reageer!
Ik heb de microgynon 30 al vanaf mijn 12de jaar. Na mijn laatste zwangerschap weer begonnen ermee. Ik heb geen last van vettig haar en pukkels in gezicht. Verder heb ik ook geen bijwerkingen.
Ik had altijd migraine in de stopweek toen ik de microgynon had, doordat de hormonen dan veel schommelen. Als ik de pil in de stopweek wel gewoon pakte had ik er minder last van. Ik heb nu de minipil, omdat daar geen oestrogeen in zit.
Toch even reageren.. het is niet de apotheek die het probeert aan te smeren, maar de verzekering die bepaalt welke meegegeven moet worden. (Of je betaald gewoon zelf :) )
Iedereen reageert anders op hormonen dus ook op de pil. Microgynon 30 (of onder de stofnaam Ethinylestradiol/Levonorgestrel) is de meest voorkomende normale pil.
Zelf geen problemen, juist met pil is mijn huid rustiger.
Ik gebruik deze pil al 13jaar en werkt nogsteeds top. Vet haar en pukkels heb ik er niet van gehad. Ik kwam toen wel wat kilo's aan maar verder is het een prima pil!