57 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb dit koffertje voor ze gemaakt. Daarin een flesje, speentje, zwitsal producten én natuurlijk de echo foto. Ze vonden dit echt super leuk!

6 jaar geleden

Wij hebben het gedaan met kraskaarten die je zelf kan bestellen met je eigen tekst. Was best leuk!!!

6 jaar geleden

Dit heb ik in een lijstje gedaan. 🤗

6 jaar geleden

Wij hebben een boekje gekocht en deze ingepakt. Het boekje heet: het bucketlist boek van oma/opa

6 jaar geleden

Ik heb dit slabbetje gekocht voor mijn schoonouders bij de baby-dump. Ze snapte hem eerst niet. Maar toen het kwartje eenmaal viel, waren ze heel blij en verrast. Ze hadden het namelijk niet verwacht.

6 jaar geleden

Wij hebben bij de ene oma een flesje gegeven met de tekst ‘bewaar je deze voor mij? Dan kom ik over 9 maanden met je proosten’ De opa en oma hebben we een etensbordje en flesje gegeven met opa en oma erop

6 jaar geleden

wij hebben een iedereen mijn lievelings kinder boek gegeven met deze tekst (boek: raad eens hoeveel ik van je hou) ook omdat iedereen dan alvast boekje heeft als onze kleine op bezoek komt ❤👶🏽

VRIEND

6 jaar geleden

Bij mij eerste keer in mei hebben we mijn schoonvader, die jarig was, een Nijntje boekje gegeven 'opa pluis is jarig' en zelf een gedichtje erbij gemaakt dat de rest van zijn cadeau nog even op zich liet wachten. De hele familie van mijn man was er toen, dus dat was enorm leuk. Mijn ouders heb ik ook een boekje gegeven 'opa en oma pluis'. Helaas heb ik toen een miskraam gehad dus we hebben het deze keer 'gewoon' verteld. In de tussentijd is ook mijn moeder overleden, dus hadden we even geen zin in poespas..

6 jaar geleden

Deze zeepjes pak ik mooi in voor hun.

6 jaar geleden

Deze zeepjes pak ik mooi in voor hun.

6 jaar geleden

Wij zou pas getrouwd in mei 2019. Deze week zijn onze trouwfotos binnen, Ik heb snel van iedereen wat fotos laten afmaken. Iedereen krijgt een envloppe met fotos van hun, maar als tweede foto is het deze van onze hond. Spannend naar hun reactie! 🤩

6 jaar geleden

Reactie op DT1992

Ik heb dit koffertje voor ze gemaakt. Daarin een flesje, speentje, zwitsal ...
Wat leuk! Waar heb je dit koffertje gekocht?

6 jaar geleden

Deze “kraskaart” 🤗

6 jaar geleden

Als hij is open gekrast staat dit er ☺️

6 jaar geleden

Die heb je bij prenental toch die krasdingen

6 jaar geleden

Zie foto. Heb ik zelf gemaakt en in een fotolijstje gedaan. En ik heb zelf een rompertje geschreven met een leuke tekst.

6 jaar geleden

Aan mn schoonouders geven we Opa en Oma Pluis met de echo aan de binnenkant. En aan mijn moeder geven we een fotolijstje met de tekst: Je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien. Maar als ik in mei wordt geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? Met daaronder de echo. Als vanmiddag alles goed is gaan we deze vanavond aan ze geven 😁 voor mn schoonouders wordt het de 1e en van mijn moeder de 10🙈

6 jaar geleden

Reactie op Sim-cat1986

Als hij is open gekrast staat dit er ☺️
Waar zijn die kaarten van?😊 super leuk!!

6 jaar geleden

Ze sturen het naar je op

6 jaar geleden

Wij hebben deze boekjes gegeven aan beiden ouders