12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon word in april 2 en die slaapt denk ik al een half jaar met een dekbed. Wel altijd nog met een slaapzak aan maar we hebben nu een slaapzak waar zijn voeten uit kunnen. Ik geloof dat het een meyco jumper is.

2 jaar geleden

Wij zijn er een paar weken geleden mee begonnen. De eerste week heeft hij heel erg moeten wennen maar nu slaapt hij er heerlijk onder. Hier was het ook een strijd met de slaapzak aan doen

2 jaar geleden

Bij onze oudste gedaan tot 2,5 jaar, toen eerst dekbed in het ledikant gedaan om te oefenen en vlak voor 3e groot bed. Maar misschien is jou kindje er al eerder aan toe? Het wordt warmer dus je zou best eens kunnen proberen toch?

2 jaar geleden

De slaapzak hadden wij vorig jaar zomer afgebouwd en sinds een maand slaapt ze onder een dekbed in een peuter bed! Dat vind ze nu super stoer, maar eerst was het wel wennen! Ze is nu bijna 2 jaar!

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! We hebben haar vanavond in haar ledikant gelegd met haar dekbed. Over het algemeen is zij een goede slaper en slaapt ze de nachten door tot 09:00/09:30. Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat zijn!

2 jaar geleden

Even een update! De nacht is goed gegaan, en ze is geen moment wakker geweest. Wel hebben wij op de camera gezien dat zij zich midden in de nacht omdraait, en dus met haar hoofd aan het voeteneind ligt. Wel boven de dekens, en we hebben zelfs gezien dat ze een paar keer de dekens weg duwt. Ze is dus wel alert en ik vertrouw er op dat dat goed gaat. Ze is nu net wakker dus prima nacht gehad!

2 jaar geleden

Ook een kussen??

2 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Ook een kussen??
Die van ons vond het heel stoer....wij hebben een dun zacht kussen voor het idee. Maar ze slaapt wel sinds een week in een peuterbed....

2 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Ook een kussen??
Die hebben wij niet! Misschien als ze inderdaad naar een peuterbed gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Brie

Die van ons vond het heel stoer....wij hebben een dun zacht kussen voor het ...
Jip gaat rond zijn 2e verjaardag over naar een groot bed. In juli komen zijn broertjes dus heg ledikant is nodig haha. Bed is gekocht maar nog aan het twijfelen voor een kussen of niet. Waar hebben jullie dekens/kussens gekocht??

2 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Jip gaat rond zijn 2e verjaardag over naar een groot bed. In juli komen zi ...
Kussen hier echt pas vanaf 3 jaar gedaan en ze ligt er vaker naast als op. Wij hebben dekbed en kussen van de Ikea. Dekbed heel tevreden over (4 seizoenen)

2 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Jip gaat rond zijn 2e verjaardag over naar een groot bed. In juli komen zi ...
Ik geloof bij leenbakker....iig zo'n winkel