7 Reacties

3 jaar geleden

Krijgt ze misschien tandjes, mijn zoon heeft deze fase ook gehad.. Ik zorgde gewoon dat ik goede sudocreme had op de smetplekken en daaromheen vette crème bleef smeren zodat z'n billen niet kapot gingen..

3 jaar geleden

Misschien tandjes? Hier had ze bij het eerste tandje ook diarree..

3 jaar geleden

Hier ook. Tandjes. Lekker de billetjes en tandjes insmeren en veel knuffelen 😉

3 jaar geleden

Was hier ook met de tandjes. En hij is nu eindelijk door... net fijne er zijn er nog 2 onderweg.. 🥳🥳 ze poept niet veel maar als ze poept is het dun ruikt zuur en het zit toch haar nek.

3 jaar geleden

Hier ook. Hier komen de kiezen door. Ook flinke koorts erbij. Eet en drinkt wel gewoon nog goed. Af en toe een zetpil er in. Ik smeer er creme op van VSM tegen luieruitslag. Dit helpt wel goed. En 5 min voor ze in bad gaat laat haar even naakt rondlopen. Zodat het een beetje kan luchten😂...

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook gehad. Haar billen gingen heel snel, heel erg kapot. De dokter heeft toen een pijnstillende en een herstellende crème voorgeschreven. Combinatie van 2 crèmes dus. Als je zetpillen geeft, kan dat de diaree verergeren. Ik heb in die fase homeopathische zetpillen gegeven. Ook ben ik op advies tijdelijk gewone Nutrilon ipv de Omneo gaan geven. De Omneo is nl. meer laxerend van zichzelf. Als ze eet en drinkt, kun je daar ook nog mee werken? Wat stoppende dingen proberen? Als het tandjes zijn, doe je er misschien niet veel aan, maar toch.. Oh en geen billendoekjes gebruiken, maar lauwwarm water en een hydrofiel washandjes. Niks droog wrijven, maar deppen. Zo min mogelijk in bad en al helemaal niet met zeep.

3 jaar geleden

Hier tijdje geleden ook een periode gehad. Wij zijn bij Aldanex terecht gekomen voor de billentjes. Echt tóp spul! Wij willen niet meer zonder. En voor de uitslag even af en toe zonder luier.. weet dat dat lastig is op deze leeftijd, maar helpt ook goed... En banaan geven!