9 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees graag mee :)

3 jaar geleden

Hier is de keukenkastjes leeg trekken favoriet 😄 ik heb 2 kastjes een slotje op gedaan, maar ervoor gekozen om de rest open te laten zodat hij los kan gaan met dozen pasta, zakken rijst, pannen etc uit de kast te halen en allemaal minutieus te bekijken. Hij is hier de hele dag zoet mee.

3 jaar geleden

Verstoppertje spelen, vaatwasser samen leegruimen met vooraan roza haar bestek en bordjes die ze er dan uit pakt, ze heeft een treintje als ze naar buiten wil pakt ze haar schoenen en haar jas en zet het muziekje van het treintje alvast aan, blokjes in het juiste gaatje doen van speeldoos , Nina nijlpaard lanceren op een schommel, met mooi weer op de glijbaan in de tuin, helpen de was vouwen op zolder , beeldbellen met papa als hij werken is, 1x per week naar mama op woensdag , wandelen in de kinderwagen de kinderboerderij is in de buurt ja van alles eigenlijk want ze is geen stilzitter, als ik kook mag ze mee komen, zittend in haar stoel met een pollepel in de hand drinken en muziek, 1x op een dag dansen met mama op muziek die ik draaide toen ze nog in mn buik zat en ze kan gelukkig ook nog zelf spelen 😆🙂

3 jaar geleden

Oja inderdaad de was samen opvouwen doen wij ook! En bed afhalen/opmaken. Stofzuigen.. dat soort dingen vindt hij nu leuker dan zijn speelgoed ja.

3 jaar geleden

wij gaan vooral veel naar buiten. in de kinderwagen naar het park of lekker fietsen. kleine van mij is super druk wanneer we binnen zijn. hij speelt wel met ze speelgoed . maar hij bijt ook echt overal op, en als hij ergens stukjes er vanaf krijg slikt hij het door. hier zijn de toettoet speelgoed erg in trek en stofzuigen en vaatwasser is ook allemaal erg interessant. nadeel met stofzuigen is weer dat ik moet opletten op de kabel. . zoals ik eerder al zei hij bijt echt op alles.

3 jaar geleden

Reactie op van010

wij gaan vooral veel naar buiten. in de kinderwagen naar het park of lekker ...
dit is wel het grootste succes speelgoed waar die zich goed mee kan vermaken

3 jaar geleden

Reactie op van010

dit is wel het grootste succes speelgoed waar die zich goed mee kan vermake ...
Oehh leuk! Hoe heet dit speelgoed?

3 jaar geleden

is van vitect. dit is de stoomlocomotief. als je zoek onder toettoet kan je er alles van vinden. is tm 5 jaar. en je heb heel veel verschillende dingen hier van

3 jaar geleden

Wij kregen het idee dat hij het binnen wel gezien had, sindsdien zijn we bij droog weer buiten te vinden. Spelen in de speeltuin (zandbak en klimrek) vindt hij echt fantastisch. Voelen aan de 🍃 waar we langskomen. Kijken bij de diertjes. Binnen hebben we een witte loopauto, zo eentje om op te zitten, daar loopt hij de hele dag achter 😅. En voor zijn verjaardag een simpele bal, was ook helemaal het einde.