4 Reacties

één jaar geleden

Wat hier goed hielp was een monsterspray maken en ze samen wegspuiten! Succes komt goed is maar een fase! Groetjes

één jaar geleden

Hey! Geeft je zoontje zelf aan dat hij bang heeft? Hoelang duurt dit al? Mijn zoontje vindt ook alles spannend en kijkt momenteel al graag naar Piet Piraat (ook met zeemonsters en mummie's). Maar zegt nooit dat hij bang heeft want wil alleen maar deze dingen zien. Bumba en baby tv is al een tijdje voorbij... Zou het niet gewoon een fase zijn en een soort van verlatingsangst? Wij hebben dat enkele weken meegemaakt maar is nu (gelukkig) weer voorbij. Ook alles geprobeerd toen maar niets hielp. Gewoon geluk hebben dat hij doodmoe was en zo snel mogelijk in slaap viel terwijl ik aan zijn bedje stond en hij mijn hand nog kon voelen... Deurtje op een kier gelaten en nadien wou hij eindelijk opnieuw alleen in de kamer zijn. Hoop voor jou dat het gewoon een fase is!

één jaar geleden

Reactie op D en S

Hey! Geeft je zoontje zelf aan dat hij bang heeft? Hoelang duurt dit al? Mi ...
Hij zegt letterlijk dat hij het spannend vindt. Ook wijst hij vaak naar boven en zegt dan dino’s.. hij ziet ook overal wel wat in. Hij heeft een hele grote fantasie. Opzich is hij nog wel snel tevreden met andere filmpjes gelukkig. De auto filmpjes waren ook wel agressief en toonde soms wat heftige dingen. Als hij iets spannends op tv ziet zegt hij dit ook gelijk. Het is een heel gevoelig mannetje. Ben alleen bang dat hij dit als een gewoonte gaat zien en hij dalijk niet anders meer wil dan bij mij in de stoel in slaap vallen. Het is ook zeker een soort van verlatingsangst! Maar ik durf hem ook niet "op te sluiten" in z’n kamertje als hij zo angstig is. Als ik de deur dicht doe of op een kier komt hij helemaal in paniek achter me aan gerend. Dat is ook weer zo sneu! Waar doe ik goed aan hè?😅

één jaar geleden

Reactie op Pegskeee1986

Wat hier goed hielp was een monsterspray maken en ze samen wegspuiten! Succ ...
Ja daar heb ik ook wat over gelezen. Ik denk alleen niet dat dit indruk op m’n zoontje zal maken🫣 Maar ik kan het wellicht proberen! Dankje voor de tip!