10 Reacties

2 jaar geleden

Onze roza eet opzicht wel goed zeker haar avondeten dat gaat er beter in dan haar middag eten, ik stel de vraag op 2 verschillende manieren, bijvoorbeeld roza wil jij een toetje, dan zegt ze NEE, roza wil je in de koelkast nog kijken voor een toetje en dan zegt ze Ja 🤣 haha of wil jij dan wel een toetje pakken voor mama dat wil ze meestal wel en meestal wil ze hen dan ineens niet meer delen en eet ze het alsof op

2 jaar geleden

Misschien oorontsteking? Wij hadden het zelfde en ging met koorts naar huisartsenpost bleek dat ze middenoorontsteking had. Zou het even laten nakijken

2 jaar geleden

Komt mij heel bekend. Wij hebben dit 2 x meegemaakt

2 jaar geleden

Hier hetzelfde “probleem”, geen idee waar het aan ligt.. Geen tips helaas 🙁.

2 jaar geleden

Ik appte net mijn man dat onze dochter al weer haar avond eten weigert. Smorgens Brood, smiddags brood en fruit geen probleem maar avond eten wil ze niet. Dus ik lees mee

VRIEND

2 jaar geleden

Bij ons precies zo, toevallig net bij de huisartsenpost geweest, maar ze had geen oorontsteking… was wel rood maar we zullen het moeten doen met pijnstillers! En goed laten drinken dat was het belangrijkste… hier is wel ook schijnbaar dat er kiezen doorkomen… hoort bij de leeftijd zeiden ze! Ze is bijna 19 maanden

2 jaar geleden

Same here! Ik lees mee😏😉

2 jaar geleden

Hier alles eten behalve avondeten….

2 jaar geleden

Zelfde hier... weken goed eten dan weer weken slecht op en aan. Ik bied het aan eet ze dan eet ze zo niet dan niet. Ook met name avond eten ellende hier

2 jaar geleden

Pff ja hier ook. Het is drama momenteel 😰