6 Reacties

3 jaar geleden

Hoe oud is ze? En hoelang is haat eetpatroon zo?

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Hoe oud is ze? En hoelang is haat eetpatroon zo?
Als ze nog geen jaar is, is vaste voeding nog niet het belangrijkste en is flesvoeding prima! daar zitten veel voedingsstoffen in! Het kan ook gewoon een periode zijn! Zeker als ze tevreden is, niet zo veel zorgen maken!

3 jaar geleden

Ruim 10 maanden. Ze eet al een paar weken zo met af en toe een goede dag ertussen. Sinds het verzetten van de tijd is het erger geworden. Ze kreeg bijvoorbeeld altijd rond 12u een boterham, maar die wilde ze ineens niet meer. Ik dacht dus dat het kwam omdat het oude tijd dan 11u is dat ze nog geen honger had. Maar 13u boterham wil ze ook niet. Ik hoop het ook. Je leest verhalen met "hoeveel boterhammen mag?" Terwijl ik denk, kind eet alsjeblieft een keer je broodje op! Ze heeft net 50 ml melk gedronken en ligt nu al een klein uurtje te slapen. Ben benieuwd of ze nog met honger wakker gaat worden.

3 jaar geleden

Misschien geen pap maar gewoon een melkfles in de ochtend? Wij geven verder in de ochtend niets meer. 08.30 fles 180 Spelen 10.00 - 11.30 slapen 11.45/12.00 boterhammen. Spelen 13.30 fruit 14.00 - 15.00slapen 15.30/16.00 fles 180 Spelen/slapen 18.00 avondeten. De slaapjes verschillen per dag! Sommige dagen ook minder.

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Ruim 10 maanden. Ze eet al een paar weken zo met af en toe een goede dag er ...
Bij ons eet ze soms ook nog niet eens een halve boterham en een klein bakje avondeten....ze is een blij ei en groeit goed en Luna is al bijna een jaar, nog een weekje. En ik kan me goed herinneren dat het met vallen en opstaan ging hoor. Dan ineens geen zin in de fles en voornamelijk vaste voeding of helemaal andersom. Of moeite met brood thuis eten en op de opvang 2 boterhammen eten.... heel lang in de nacht heeft ze door geslapen en ineens kwam ze weer voor een nachtvoeding.....

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Ruim 10 maanden. Ze eet al een paar weken zo met af en toe een goede dag er ...
Hier ook een moeilijke eter ben inderdaad ook blij als er al een halve boterham in gaat. Flesjes dn warm eten gaan ook de ene keer goed en dan weer dagen weken niet. Hij is verder wel super actief en vrolijk dus k probeer het nu los te laten en dan gaat het vaak wel weer wat beter.