17 Reacties
3 jaar geleden
Hoi, bij ons het het ongeveer 3weekjes geduurd. Ze is nu 9.5mnd. Enige wat ze dan wilde was ook dat ik haar vast hield en tegen me aan, dan sliep ze pas. Ze wilde dan ook niet bij papa. Eerste dat het gebeurde schrokken we heel erg er van, maar zoals bij alles komt er wel een einde aan. Wat ik online heb gelezen is dat ze nachtmerries hebben of zo is weet ik niet, maar uiteindelijk komt het goed! Succes mama's!
3 jaar geleden
Ik hoop dat ik het goed begrepen heb. Ik heb dit een hele lange periode gehad. Ik gaf m'n dochter de fles en dan viel ze in slaap en legde haar in bed. Tijdje later helemaal over de rooien. Toen ben ik haar wakker in bed gaan leggen en het is over! Ik hoop dat dit je helpt!
3 jaar geleden
Reactie op rach1805
Ik denk een sprong(etje) 🙈 wij hebben het ook gehad. Niks was goed idd all ...
Ja is zo moeilijk, je weet op een gegeven moment echt niet meer wat je.moet doen. Als ze dan in slaap valt bij me hou ik haat nog even vast tot ze echt goed slaapt , snurkt zelfs en leg der dan rustig weg . Pats wakker en weer opnieuw en dat gaat de hele nacht zo door🙈
3 jaar geleden
Persoonlijk zou ik ze bij mij nemen...blijkbaar nood aan geborgenheid om zich veilig te voelen en te kunnen slapen.
3 jaar geleden
Reactie op Doriensophia
Persoonlijk zou ik ze bij mij nemen...blijkbaar nood aan geborgenheid om zi ...
Ja wij hebben dat ook gedaan, gezien ik niet meer sliep en heel de nacht bezig was. Dat breek je op. En blijven vaste slaaproutine aanhouden en blijven alles proberen om haar in der eigen bedje te laten.
3 jaar geleden
Hoe lang is dit aan de hand? Mijn zoontje had dit ook. Na een week was het gelukkig weer over.
3 jaar geleden
Reactie op lennypiepje
Hoe lang is dit aan de hand? Mijn zoontje had dit ook. Na een week was het ...
Dit is al 5 weken aan de hand , hebben ook geprobeerd laten huilen , troosten weer weg en weer laten huilen.maar werd echt steeds erger. We leggen haar altijd wakker in bed
3 jaar geleden
Reactie op Daniellevw
Ja is zo moeilijk, je weet op een gegeven moment echt niet meer wat je.moet ...
Nee klopt is echt moeilijk. Vannacht was mijn dochter ook weer een Dolfje weerwolfje .... vanavond is het weer volle maan en dat kan ik echt merken aan mijn dochter 😅 als het langer dan een uur aanhoud dan neem ik haar bij me in bed want je moet ook aan je eigen rust denken.
3 jaar geleden
Wij hebben dit bij mijn oudste dochter gehad. Die sliep vanaf 3 maanden door en met 8-9 maanden ging ze snachts ineens uren huilen, krijsen en drama. Wil je niet bang maken maar dit heeft bij ons heel lang geduurd. Maar wij hebben het denk ik ook verkeerd aangepakt; steeds fles geven in dr bed waardoor ze denk ik hier gewend aan raakte? Soms wel meerdere flessen per nacht want dan was ze even stil. Ook namen we dr soms in bed enz maar dan sliep ze niet, vond het echt lastig.. geen idee wat het uiteindelijk is geweest!
Moet wel zeggen dat toen haar eerste tanden doorkwamen en het echt helemaal is gestopt toen ze pas zowat dr hele gebit had. Maar was echt heel zwaar!
Zie bij anderen in dit bericht dat het kort duurde dus hopelijk een korte fase!
3 jaar geleden
Zelfde hier, al bijna 2 maanden denk ik. Maar dan steeds om 22 uur 😅 Ik denk zelf dat het om geborgenheid gaat, misschien zelfs verlatingsangst want is meteen stil als we hem vasthouden. Omdat daarna terugleggen zoals je beschrijft niet meer lukt, slaapt hij daarna bij mij/ons in bed verder. Na een aantal nachten proberen (voordat we hem bij ons namen) was ik zo moe dat ik slaap belangrijker vond en we daarvoor gekozen hebben. Hij en ik worden nu tussen 22 en 6/7 uur ongeveer 2 keer wakker en dat is echt veel beter te doen! Slaapt nu trouwens weer soms tot 23.30 in z'n eigen bed of zelfs 2.30 uur dus ik ga er vanuit dat het vanzelf weer beter wordt!
3 jaar geleden
Reactie op MamavanSiem
Zelfde hier, al bijna 2 maanden denk ik. Maar dan steeds om 22 uur 😅 Ik de ...
Oooh zo fijn om te horen dat jullie dit ook meemaken ( niet voor jullie natuurlijk) maar dit is exact hetzelfde wat wij hebben. En doen dit dus ook , omdat ik gewoon niet meer sliep. En nu ze bij ons ligt wordt ze inderdaad ook mis 2x nog wakker even kort dan pakt ze me beet en slaapt ze weer
3 jaar geleden
Reactie op Daniellevw
Oooh zo fijn om te horen dat jullie dit ook meemaken ( niet voor jullie nat ...
Jaa precies hetzelfde inderdaad, even voelen dat we er nog zijn en verder slapen! Maar na weken 22 uur, lijkt hij nu iets dieper te slapen en dus soms later wakker te worden. Daarom ga ik er maar gewoon vanuit dat het een fase is, zal wel goedkomen als voorbij is 😉