12 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee

2 jaar geleden

O de mijne wilt dat ook niet maar weetje ik laat het los komt vanzelf. Verschillende vriendinnen hebben dit ook gehad. Mijn dochter is gek op brood en wilt ze niks meer eten alleen drinken. En in de avond wilt ze dan wel Spaghetti. Net ziek geweest dus we wachten maar af

2 jaar geleden

Komt vanzelf. Als ze lekker eet en ook groetes dan zou ik er geen strijd van maken. Je zou ook nadat ze klaar is met het gepureerde eten een bakje met grovere stukjes neer kunnen zetten (Of rauwkost). Dan lekker kletsen met elkaar etc. Het kan zijn dat ze het dan zelf pakt. Zo niet, dan heeft ze al genoeg op.

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

O de mijne wilt dat ook niet maar weetje ik laat het los komt vanzelf. Vers ...
Mijn dochter wil dus alleen maar brood en als ik geluk heb eet ze een klein beetje gepureerd eten, ik heb het wel eens gewogen maar dat is maximaal 100 gram meer eet ze niet🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Mijn dochter wil dus alleen maar brood en als ik geluk heb eet ze een klein ...
Mijn het liefste ook alleen maar brood hoor alleen volgens mij nu last van haar hoektanden

2 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Komt vanzelf. Als ze lekker eet en ook groetes dan zou ik er geen strijd va ...
Ik ben ook wel eens gewoon weg gelopen want ze heeft het soms ook smiddags bij haar brood en als ik weg loopt gaat ze wel eten maar met avond eten kan ik weg lopen maar dan gebeurt er verder niks. Ze zal niet zelf gaan eten en rauwkost ook niet. Het is af en toe gewoon zo frustrerend 🥺😪

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijn het liefste ook alleen maar brood hoor alleen volgens mij nu last van ...
Oke ik hoop ergens dat mijn dochtertje dat dan ook heeft al moet ze nog maar 4 kiezen en dan heeft ze heel der gebit al😅🙈

2 jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Ik ben ook wel eens gewoon weg gelopen want ze heeft het soms ook smiddags ...
Zij voelt die frustratie ook he laat het los eet ze niet dan niet

2 jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Ik ben ook wel eens gewoon weg gelopen want ze heeft het soms ook smiddags ...
Die frustratie voelt ze;) Gewoon gezellig kletsen aan tafel en laten merken dat jij het heel lekker vindt;)

2 jaar geleden

Pff ga me best doen😞 ik heb er vaak ook achteraf spijt van hor ik doe😔en schaam me voor mijn meltdowns🙈maar in iedergeval bedankt morgen weer een dag zullen we dan maar zeggen

2 jaar geleden

Reactie op Thirzz1991

Pff ga me best doen😞 ik heb er vaak ook achteraf spijt van hor ik doe😔en ...
Let it gooooooooo! Maak je niet druk! Ze eet het wel....alleen voldoet ze niet aan jouw verwachtingen en dus ook niet aan die van jouw omgeving! Dat is haar taak ook niet! Hihihi! Zij doet wat goed voelt! En blijkbaar voelt op het moment grof eten niet lekker in haar mond. Soms zijn het tandjes en kiezen, smaken en/of structuren....wat normaal is voor ons is het niet voor die kleine mensjes! Heb scheit aan iedereen en kijk gewoon naar je kleintje.....waar zij blij van wordt is gewoon goed!