16 Reacties

3 jaar geleden

Wat super fijn!!!! Hier ook sinds deze week馃巶馃巶馃巶

3 jaar geleden

Haha geweldig, ik begrijp helemaal wat je bedoeld馃槅馃コ

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Wat super fijn!!!! Hier ook sinds deze week馃巶馃巶馃巶
Niet te geloven hee. Had dit nooit verwacht 馃榾

3 jaar geleden

Ik ben jaloers! Hier is dat een paar keer gebeurd maar vooral per ongeluk denk ik want de dag daarna werd meneer gewoon weer wakker 馃槃

3 jaar geleden

Super fijn!

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Ik ben jaloers! Hier is dat een paar keer gebeurd maar vooral per ongeluk ...
Ik ben ook benieuwd of dit door gaat zetten馃檹

3 jaar geleden

Dit is zoo fijn h猫, en vooral de toevoeging van je vierjarige is ook heel herkenbaar. Onze oudste is ook bijna 4, en was de jongste goed aan het slapen, was de oudste aan het spoken. Of allebei maar dan niet tegelijk... Ons zoontje is vandaag precies 8 maanden en slaapt sinds 10 dagen ineens door! Soms nog een keertje naartoe voor een aai over de bol of omdat hij klem ligt maar dat voldoet.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Dit is zoo fijn h猫, en vooral de toevoeging van je vierjarige is ook heel h ...
Ja hij huilt begin vande nacht maar was meer krampjes denk ik. Hij sliep 8 uur en mijn dochter ook en 7 uur waren ze pas wakker. Ik keek om 3uur of alles oke was. Maar zo fijn hopelijk zet het zo door.

3 jaar geleden

Hier nog geen doorslaper (geen enkele nacht, altijd wel keertje uit gemoeten voor een speen oid) maaaaar hij slaapt nu wel voor het eerst in lange tijd 2 uur in z'n eigen bed voor middagslaapje 馃槉 dus hier ook een happy mama haha, kan ik wel aan wennen na al die korte dutjes 馃檲 hopelijk ook snel de nachten. Geniet ervan!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Hier nog geen doorslaper (geen enkele nacht, altijd wel keertje uit gemoete ...
Ik vind het doorslapen als ze geen voeding meer willen 馃榿 ff een speen erin ofzo tel ik niet mee..

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ik vind het doorslapen als ze geen voeding meer willen 馃榿 ff een speen erin ...
Wat een flauwe opmerking?

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ik vind het doorslapen als ze geen voeding meer willen 馃榿 ff een speen erin ...
Ik denk dat diegene die het topic heeft geopend het anders bedoelde, vandaar mijn reactie zo 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Wat een flauwe opmerking?
Hoezo flauw? Bedoel het juist lief!

3 jaar geleden

馃馃コ馃馃コ haha heel fijn! Goed dat je dit even deelt ook. Geeft mij ook weer goede hoop 馃憣馃グ

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Ik denk dat diegene die het topic heeft geopend het anders bedoelde, vandaa ...
Ja ik bedoelde helemaal niet eruit馃榾van 20:00 tot 7:00 maar ja vandaag was weer een feest dus was ook maar een dagje maar goed. We gaan er weer voor 馃榿

3 jaar geleden

Die van ons ook ! Heel soms word ze wel eens wakker van een natte broek , dan verschonen terug leggen en ze slaapt alweer maar over het algemeen slaapt ze de nacht volledig door als ik haar om 21.00 uur nog een schone broek aangeef