26 Reacties
3 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem. Ik ben nu flink aan het experimenteren. Ze draagt normaal gesproken maat 4.
- Ik heb de luier andersom aangetrokken, werkte soms wel maar toen haar vader hem een keer zo aantrok was ze midden in de nacht al tot op haar molton doorweekt.
- Luier van haar broer er overheen (maat 5), dus twee luiers. Werkte soms, maar ook niet altijd. De bovenste luier zakt toch wat naar beneden. Daardoor vaak toch nat.
- luierbroekje van haar broer er overheen, zelfde verhaal als hierboven.
- Vannacht voor het eerst alleen een maat 5. Ze was vanochtend droog, maar kan ook een toevalstreffer zijn. Ik experimenteer dus nog even verder.
3 jaar geleden
Hier ook behoorlijk aan het experimenteren met verschillende maten en merken. Achterkant voor werkt tot nu het beste
3 jaar geleden
Wij kregen de gouden tip om de romper 's nachts niet dicht te drukken en in het broekje te steken. Geen doorwerken meer, want de romper perst er niks meer uit
3 jaar geleden
Dit hebben wij ook geregeld. Onze dochter komt voor nachtvoeding en verschonen haar dan vaak. Is dit een optie voor jullie? Welk merk luiers gebruiken jullie? Wij hebben Pampers en die werken het best bij haar. Je kan ook de luier achterstevoren aantrekken. De achterkant is afbuigen dan de voorkant en vangt dus net wat meer op.
3 jaar geleden
Een grotere maat romper aandoen was hier de oplossing. 1 maatje groter dan normaal. Dan trekt de volle luier de romper niet strak
3 jaar geleden
Wij hebben een buikslaper sinds dat hij een paar weken oud was. Doodeng maar sliep anders niet. Wij hadden elke nacht dit probleem en gebruiken nu nog luier boosters. Een soort inleg dingen. Werkt perfect.
3 jaar geleden
Reactie op myl
Pampers zelf gebeld en die zeggen: pampers premium protection nappy pants. ...
Oh wat goed! Nooit over nagedacht dat je Pampers kom bellen 😂
Wij hebben ook regelmatig kleinere en grotere lekkages bij ons ventje. Die slaapt vaak op zijn zij, en op de buik. Zal het ook eens proberen!