26 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op myl

Pampers zelf gebeld en die zeggen: pampers premium protection nappy pants. ...
Deze gebruiken wij ook voor onze dochter, ook een buikslaper. En ze blijft de hele nacht droog! Ze slaapt zo’n 12 uur achter elkaar. Je kunt de voorkant wat hoger trekken, tot over de navel, ideaal! En we gebruiken overigens wel een maatje groter voor de nacht.

3 jaar geleden

Onze dochter is ook een buik slaper en wij hebben veel luiers geprobeerd en de broekjes van Etos werken!! Ze zijn net even hoger aan de voorkant dan de andere luiers en nu lekt het niet met! Hopelijk werkt het ook voor jullie.

3 jaar geleden

Mijn dochter is ook een buikslaper en wij hebben Pamper broekjes voor de nacht en dan een maatje groter dan haar eigen maat. Werkt perfect👌🏻😃 ze is elke ochtend droog

3 jaar geleden

Thanks voor de tips! Hier nu 2 nachten droog met pampers premium protection pants. Merk dat wanneer ze een pyjama broekje draagt de rand niet nat is maar beetje vochtig voelt. Vanavond andere pyjama proberen (pakje) zonder randjes!

één jaar geleden

Zelfde probleem hier. Wilde kijken voor die pampers night pants maar volgens mij zijn die nauwelijks verkrijgbaar in maat 3?

één jaar geleden

Reactie op SLM!

Zelfde probleem hier. Wilde kijken voor die pampers night pants maar volgen ...
Hier zijn de drynights wel te koop in maat 3 bij de nettorama. En anders even online kijken. Ik zie bij notino.nl de drynights in de aanbieding.