20 Reacties

5 jaar geleden

Lees graag even mee!

5 jaar geleden

Flapje van de luier naar binnen vouwen?

5 jaar geleden

Dat had ik ook met mijn zoontje, uiteindelijk pampers van de aqua pure lijn gekocht die zijn van zichzelf al wat aan de grote kant en aan de achterkant hoger! Nu helemaal geen problemen meer 😍

5 jaar geleden

Hier was het opgelost om over te stappen op Kruidvat luiers!

5 jaar geleden

Ik ben ook overgestapt naar de pure Pampers. En doe ze redelijk strak om zodat er een soort band onstaat die het tegenhoudt aan de achterkant. Natuurlijk niet te strak hoor. Is even uitvogelen. Het is nu een enkele keer nog dat hij doorlekt en dat is alleen als hij plat ligt inderdaad en heel veel en met veel druk poept.

5 jaar geleden

Je kan ook een wasbaar overbroekje over de luier heen doen.

5 jaar geleden

Reactie op Saar02052020

Hier was het opgelost om over te stappen op Kruidvat luiers!
Hier ook!

5 jaar geleden

Hier ook laatste tijd dus heb maatje groter luier besteld, denk dat ze hier uit der maatje is gegroeid. Maar ik gebruik nu ook wasbaar erbij die lijken beter te zitten en scheelt hopelijk wat in de centjes 🤡 Maar voor uit huis etc is wegwerp toch wel fijn. Wij gebruiker pampers swaddlers ofzo.

5 jaar geleden

Ik heb de luiers pampera premium protection. Dit gehad bij maat 1 en toen zijn we overgegaan op maat 2. Nu hebben we maat 3. Voor de zekerheid en ook mijn eigen gevoel doe ik er een extra luier om die ik hoger doe dan de 1ste. Deze buitenste luier is altijd droog. Mijn dochter slaapt in de nacht 9 uur achter elkaar en diep vandaar de extra luier voor de zekerheid.

5 jaar geleden

Hier de etos luiers. En zelden een lekje

5 jaar geleden

Ik was overgestapt van kruitvat luiers naar Pampers.. omdat ik de kruitvatluiers een beetje vond gaan ‘ruiken’ (absoluut niet stinken maar er zit wel een geurtje aan). Maar ik heb ook het idee dat haar luiers lekken, aan de voor en achterkant.. er staat tot 12 uur absorberend, dus dacht dat is fijn voor de nacht... maar zelfs na een kort nachtje van 7/8 uurtjes is alles nattig als ik haar luier af is... ik ga weer terug naar kruitvat 😇

5 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik was overgestapt van kruitvat luiers naar Pampers.. omdat ik de kruitvatl ...
Ik gebruik pampers premium protection (nouja zoon dus haha) en die ruiken ook vies zodra zoon plast. Dacht eerst dat zijn urine zo stonk, maar het blijkt dus de luier te zijn. Waar ruikt die van Kruidvat naar?

5 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ik gebruik pampers premium protection (nouja zoon dus haha) en die ruiken o ...
De maat moet wel goed zitten bij je kleintje. Wij zijn erg tevreden met de kruidvat luiers. Wij hebben met de pampers juist minder goede ervaring (ontzettende luieruitslag)

5 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ik gebruik pampers premium protection (nouja zoon dus haha) en die ruiken o ...
Ik vind dat een beetje naar urine ook gaat ruiken.. het is niet heel erg maar dacht ik probeer wat anders (Pampers) Maar vind Pampers ook niets want die lekken naar mijn idee eerder.. stap weer terug naar kruitvat 😃

5 jaar geleden

Reactie op Cindy1986

Ik vind dat een beetje naar urine ook gaat ruiken.. het is niet heel erg ma ...
Ik vond die van de kruidvat echt verschrikkelijk stinken. Als ze een plas had gedaan moest ik meteen haar luier verschonen, anders stonk het echt gigantisch. Bij pampers premium ruik ik het ook nog, maar veeel minder. Ben nog een beetje zoekende wat ik fijn vind. Misschien de etos luiers.

5 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik vond die van de kruidvat echt verschrikkelijk stinken. Als ze een plas h ...
Ik ben echt al bijna 2 jaar fan van de Etos luiers! Nog nooit problemen mee gehad en altijd leuke aanbiedingen!☺️

5 jaar geleden

De kraamhulp zei destijds, er een extra katoenen maandverband in doen.

5 jaar geleden

Misschien een keer extra in de nacht de luier verschonen? Vol is vol 🤨

5 jaar geleden

Correctie: we doen nu de pampers baby dry broekjes andersom aan en ze lekt niet meer door! 👍🏻

5 jaar geleden

Heb ik bij mijn eerste ook gehad en bij ons hielp het toen om een maat groter romper aan te doen...