11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben tula explore! Heel tevreden mee. Kan ook met het gezicht naar buiten. En kan ook op de rug zitten.

3 jaar geleden

Ik heb de ergobaby adapt. Super tevreden over😁 en deze gaat tot 20kg en kan je je kindje ook op je rug dragen

3 jaar geleden

Wij hebben nu de fidella fly click voor baby’s tot maat 80/ 12 kg en wellicht gaan we daarna voor de grotere versie daarvan. Wij hebben zelf heel veel baat gehad bij een draagconsult, dan kan je allemaal verschillende soorten doeken etc passen met je kindje en ontdek je heel snel wat voor jou en evt partner het fijnste zit!

3 jaar geleden

Ik heb een ergobaby organic! Erg tevreden :)

3 jaar geleden

Ergobaby adapt een erg fijne draagzak

3 jaar geleden

Ik super blij met de artipoppe, die ik heb gaat tot 20kg.

3 jaar geleden

Kokadi Flip draagzak is erg fijn! Maar het lijkt mij prettiger om bij een draagconsulent (of winkel) te proberen wat voor jullie prettig draagt. Met zwaarder gewicht zal het systeem toch steeds meer van belang zijn wat prettig voor jou draagt.

3 jaar geleden

Reactie op Chineesje

Wij hebben tula explore! Heel tevreden mee. Kan ook met het gezicht naar bu ...
Wij hebben deze ook, ben er heel tevreden mee. Oudste dochter kan er nog in (14 kilo)

3 jaar geleden

Reactie op Melanievera

Ik super blij met de artipoppe, die ik heb gaat tot 20kg.
Artipoppe is zooo mooi 😩. Alleen die prijzen!

3 jaar geleden

Reactie op MvE

Kokadi Flip draagzak is erg fijn! Maar het lijkt mij prettiger om bij een d ...
Ik ben bang dat dat nog even gaat duren voordat dat weer kan

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik ben bang dat dat nog even gaat duren voordat dat weer kan
Dame waar wij zijn geweest doet nu online consulten waarbij je spullen thuis krijgt om te proberen. Geen idee of je hier namen mag noemen, maar haar website is www.ikdraagjeverder.nl voor de mensen uit het noorden. Zijn vast meer mensen die dit zo doen.