5 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie 2e kindje! Ik ben zelf in verwachting vd 2e, maar herken de onrust van je 1e bij mijn zoontje van 19 maanden. Dit is de slaapregressie die bij deze leeftijd hoort. Kan tot 6 weken duren begreep ik, heeft dus niet perse iets met de geboorte van zijn broertje te maken. Succes samen!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie 2e. Wij zijn over een week of 4 uitgerekend en hebben ook een zoontje van 19 maanden momenteel. Sinds een paar dagen helemaal mis in de nachten. Dus denk ik meer een leeftijd ding dan gelukkig verdriet. Succes komende weken

2 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Gefeliciteerd met jullie 2e kindje! Ik ben zelf in verwachting vd 2e, maar ...
Thanks! Hoort er dus toch bij of mss een combi, wie weet. Hoe gaan jullie ermee om als slapen niet lukt? Succes met je laatste loodjes 🤞😍

2 jaar geleden

Reactie op Savikmoi

Gefeliciteerd met jullie 2e kindje! Ik ben zelf in verwachting vd 2e, maar ...
Thankyou 😊 wat doen jullie met die onrust tijdens de nacht? Vannacht hadden wij een goede nacht dus ben benieuwd hoe het verder verloopt. Fijne zwangerschap gewenst 😍

2 jaar geleden

Ik zou even nachtangst opzoeken. Helaas kan je daar niet veel aan doen,geen prikkels toedienen en zorgen dat je kindje zich niet kan bezeren. Ging bij ons na een aantal nachten vanzelf over maar kan ook een tijdje duren.. Als dit het niet is, is het misschien ook gewoon prikkelverwerking? Wennen aan de nieuwe situatie ? Mss helpt het dan om m wat eerder op bed te leggen.