8 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter is bijna een jaar en wij hebben groeimelk van nestle als laatste fles en onze dochter slaapt daar heel goed op! (Zelfs slaapt ze nu door wat ze nooit deed)

3 jaar geleden

Wij hebben de fles vervangen voor 120 gewone melk, ze vind het gewoon nog lekker om even uit het flesje te drinken en rustig te worden van de dag.

3 jaar geleden

Wij geven in de ochtend en soms avond nog een pap flesje, ze hebben nog wel zuigbehoefte namelijk. Ik ben laatst bij het cb geweest, zij geven aan dat 700 ml per dag genoeg is aan vocht. Even ons schema 09.30 flesje pap nestle 8 granen met 180 ml melk 1100 fruit met koekje en eventueel water 1300 2 broodjes met beleg en 200 ml sap 17 00 a 17.30 avondeten en 2 danoontjes 19.30 flesje warme halfvolle melk 180 ml en soms gemengd met Nestlé 8 granen

3 jaar geleden

Vergeten te melden dat in fruit, yoghurt, avondeten ook vocht zit dus dat is fijn om te weten mocht je je zorgen maken wel of niet genoeg vocht

3 jaar geleden

Ik gaf altijd nog bv voor het slapen gaan tot 2 jaar en 2,5 jaar. Toen dat klaar was kwam er eigenlijk niets voor in de plaats.

3 jaar geleden

Mijn dochter drinkt 3 x op een dag 100 ml koude melk uit haar flesje nog. Ze vindt de fles zo fijn. Ritme is ongeveer hetzelfde als die van jou verder :-). De volgende stap is het uit een beker laten drinken, maar heb hier geen haast mee.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben ook hetzelfde ritme. Ons zoontje krijgt alleen in de ochtend nog hero melk. Als dat op is ga ik over op dreumes melk van AH. Ik maak er pap van. Bij de lunch krijgt hij gewoon halfvolle melk net als wij. In de avond krijgt hij na het eten nog ongeveer 100/150ml Griekse yoghurt!