26 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoontje begint altijd wakker aan de borst en na een paar minuten slaapt hij en drinkt hij rustig nog een half uur verder.
Ik hou hem maar een minuut of drie overeind, slapend tegen me aan. Hij boert nooit eigenlijk snachts. Ik leg hem dan al voorzichtig weg en het gaat altijd goed ^^
5 jaar geleden
Ik laat hem in het donker even rechtop zitten op mijn schoot. Meestal boert hij dan wel vrij snel en dan naar bed.
5 jaar geleden
Ik verschoon in de nacht in principe niet (behalve bij poep), dus ook bij een droomvoeding niet. Ik hou haar na de borst heel kort tegen me aan (1-2 minuten) en leg haar daarna weg. Zowel bij een voeding waar ze wakker voor wordt als bij een droomvoeding. Als er een boertje dwars zit komt die eigenlijk meteen. Zo niet, dan niet en slaap ze gewoon lekker verder.
5 jaar geleden
Reactie op Roosje85!
Verschonen jullie tijdens de droomvoeding?
Ja, eerst poetsen, dan aanleggen :)
5 jaar geleden
Ik geef nog droomvoeding (bv), jullie ook?
Wat is de reden dat jullie droomvoeding geven?
Mijne is dat de productie stabiel blijft. Ik voed de kleine 6x per dag incl droomvoeding. Hoevaak voeden jullie nog?
5 jaar geleden
Reactie op Maytwenty
Ik geef wel bv maar geen droomvoeding. Ik zit rond de 10 voedingen per 24 u ...
Wauw 10x per dag. Hoelang duurt je bv sessien in de nacht? Drinkt je kind langer of korter?
5 jaar geleden
Ik geef nog droomvoeding (bv), jullie ook?
Wat is de reden dat jullie droo ...
Jaa Ik doe om half 11, vlak voor ik zelf ga slapen, een droomvoeding. De reden, anders wil ze rond half 1 drinken en rond 5 en om 7 moeten we op voor werk. Nu meestal, afkloppen, na de droomvoeding rond 3 a 4 en dan om 7 als wij ook opstaan. Komt mij dus beter uit! Hoef ik maar 1x wakker te worden. Nu toevallig sprong 4 en wil ze meestal toxh 2x drinken maar goed haha!
Ik voed volledig op verzoek en dag is meestal rond de 7x, soms een dag 8x.
5 jaar geleden
Reactie op Animef
Dat vraag k me ook af
Een voeding die je bijvoorbeeld midden in de nacht of laat in de avond geeft waarbij je baby niet echt wakker hoeft te worden. Ik pak mijn baby slapend uit z’n bed met alle lichten nog uit en stop dan de fles erin. Automatisch gaat hij drinken door het zuigreflex. Zodra de fles bijna leeg is, leg ik hem weer in bed en slaapt hij verder...