Hoi dames,
De titel zegt het al.
Bij ons is #2 onderweg en ben inmiddels 37-2 . Ons dametje is al ingedaald en ligt er goed voor. Echter herken ik de druk en de steken van binnen en van buiten tegen mijn vagina niet. Hebben hier meerdere dames 'last' van?
Succes met de laatste loodjes!!
Waar ik nu heel erg last van heb is het gevoel dat iemand me heel hard in mijn kruis heeft geschopt... en alleen aan de linkerkant van de onderkant. Lijkt soms wel een bejaarde als ik op sta of moet draaien in bed 🙄 Ben bijna 36 weken nu.
Ik ben vandaag nog bij de gynaecoloog geweest. En ik heb het ook. De boel daar beneden word zachter en kan gevoeliger worden. En de steken zijn de bewegingen van het hoofd. Ze kan een beetje draaien. Voelt heel raar en soms vervelend. Soms voelt het alsof iemand met een mes erin zit te porren.
Maar bij mij was er niks aan de hand. Het zijn allemaal zwangerschaps laatste loodjes. Ik ben morgen precies week 38.
Hoi! Heel herkenbaar! Ik heb het ook. 37.3 gisteren nog voor controle bij gyneacoloog geweest. Ivm geplande keizersnede gaan ze niet kijken naar eventuele ontsluiting.
Succes!! 🍀
Ik heb dat ook! Volgens de gynaecoloog heeft het te maken met indalen, dat veroorzaakt veel druk op je schaambot. Echt super vervelend met lopen en opstaan bij mij. Maar helaas kan je er niet veel tegen doen.
Die felle steken zijn bij mij heel herkenbaar. Bij nummer 1 gehad en nu bij nummer 2 ook. Ik ben 38 + 3. Al had ik die steken bij nummer 1 al veel vroeger. En toen ik ze een avondje goed vaak had, ben ik de nacht erna bevallen.
Ook de pijn aan linker onderkant is herkenbaar. Het 'in het kruis geschopt zijn'. Hopen dat het na de bevalling allemaal weer over gaat 🥰
Hier ook zwanger van de tweede ken het niet van de eerste maar heb precies hetzelfde
Is echt het indalen...
Voelt soms daar beneden alsof het bond en blauw is.
Ik ben nu 39 weken en 1 dag en ik heb dit ook vooral de laatste 3 weken. Voor met draaien en opstaan enorm veel pijn en steken. Idd soms net of er iemand met een mes in steekt. Bij mij is het nu zelfs zo dat de pijn continu aanwezig is, ik slik nu 4 keer per dag 2 paracetamol op advies van de verloskundige. Dit verlicht minimaal. Hopen dat ons meisje snel eruit wil. Succes allemaal met de laatste weken!
Ja ik herken deze klachten ook. Nu bijba 36 weken zwanger , ook van de tweede. Heb dat ook nooit gehad bij de eerste. Heb ook soms echt zon drukkend gevoel om me liezen. Draaien in bed is bv ook echt niet fijn daaronder
Ja ik herken dit ook. Het voelt ook regelmatig alsof baby met zijn handjes bovenin mijn vagina zit te bewegen ofzo, heel naar gevoel. Maar baby is al ingedaald, dus het zullen vast zijn handjes niet zijn dan. Ik ben trouwens bijna 37 weken en het is mijn eerste.
Klinkt zoals velen zeggen inderdaad bekend. Maar bij mij lag ze 1,5e week geleden al volledig ingedaald en vast in m'n bekken, dus indalingsweeen zijn het niet meer. Wel kan het zijn dat ze door bewegingen bepaalde zenuwen raakt en daardoor die prikkel geeft die je voelt.
Klinkt zoals velen zeggen inderdaad bekend. Maar bij mij lag ze 1,5e week g ...
Dat is bij mij ook inderdaad. Bij mij is ze ook ingedaald, maar denk door de bewegingen van mij of van haar de zenuwen raakt en dat dat de pijn geeft..