9 Reacties

6 jaar geleden

Idd een druk zwaar gevoel daar beneden, maar soms ook pas na de seks. Wij doen het ook niet meer maar vooral omdat het zo onhandig voelt en is haha 😆 zelf 38 +1

6 jaar geleden

Hier ook hoor, maar juist door sex kan wel de bevalling op gang komen.. Is mijn ervaring😉

6 jaar geleden

Morgen 40 weken zwanger en ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren. We hebben t nog wel eens geprobeerd, maar het lukte gewoon niet. M'n man vond het ook niet nodig dat ik meer pijn had en er niet van kon genieten. Komt wel weer goed straks. 😉

6 jaar geleden

35+4 dagen zwanger. Ook hier wel last. Maar meestal erna. Ook hier hebben we beide behoefte aan. Sinds een week gaat het goed. Komt denk ook omdat dochterlief nog veel aan het draaien. Vorige week lag ze nog goed met het hoofdje naar beneden maar ze was nog niet ingedaald

6 jaar geleden

Ik herken dit wel, zo’n zwaar gevoel down there. Ik moet zeggen dat dat ook niet echt meewerkt aan mijn libido, dus hier gebeurd op het moment ook weinig 🤭 gelukkig kun je het ook op andere manier ‘gezellig’ maken samen haha 😅

6 jaar geleden

Reactie op Mamavanbijna6

Hier ook hoor, maar juist door sex kan wel de bevalling op gang komen.. Is ...
Nou dat hoop ik van harte.... hoe fijn het vrijen nog steeds is er komt helaas niets op gang 🤣. 38,3 weken

6 jaar geleden

Reactie op Dav

Nou dat hoop ik van harte.... hoe fijn het vrijen nog steeds is er komt hel ...
De bevalling komt alleen op gang door vrijen indien je lichaam/baby er al “klaar” voor is. Dat komt niet door het vrijen maar door de prostaglandines die in het sperma zitten die een extraatje zijn om het in gang te duwen als het er al klaar voor is.

6 jaar geleden

Geen idee, hier al 3 maand geen seks meer😅, ik heb er geen behoefte aan en mn vriend al helemaal niet

6 jaar geleden

Ik heb het idee dat mijn baarmoeder gezakt is...... ik weet het wel zeker😫