11 Reacties

2 jaar geleden

Wij verwachten in december de 2e onze zoon is dan 2 en 7 maanden. Wij behouden onze huidige kinderwagen en gebruiken het plankje voor onze zoon! Die hebben we nu al omdat mijn (bonus) dochter hier op stond toen m’n zoon kleiner was! Plankje gaat perfect! Zeker op die leeftijd. Ervaring van zoon en neefje van net 3 leert dat ze tegen die tijd toch steeds willen lopen dus dan kunnen we ook makkelijk op en af stappen

2 jaar geleden

Wij hebben een duo wagen gekocht.onze dochter was 2.5 toen onze zoon geboren werd. Nu 2.5 jaar later hebben we de wagen verkocht omdat onze dochter (5) nu zelf kan lopen en een dagje weg dan gaan we toch met 2 ouders dus allebei een buggy (zo'n lichtgewicht). Wij hebben er nooit spijt van gehad

2 jaar geleden

Wij hadden in het begin een duowagen, mijn oudste was toen nét 2jr. Vond dat vooral prettig toen de jongste nog wel echt jong was. Daarna hadden we een meerijdplankje. We hadden ook de gewone wagen dus gehouden zo konden we op momenten dat we bv maar klein blokje om hadden de gewone wagen pakken We hadden dan beide opties

2 jaar geleden

Mijn oudste was 2 jaar en 7 maanden toen zijn zusje geboren werd. Wij zijn toen ook voor zo’n plankje gegaan, maar ik vond het zelf behoorlijk oncomfortabel. Met een kind ertussen moet je zelf een andere duwhouding aannemen en sturen in de bochten gaat ook beduidend lastiger. We merken sowieso dat de oudste steeds makkelijker langer zelf kon lopen. Hierdoor hebben we het plankje eigenlijk nauwelijks gebruikt. Ik weet niet of ik nogmaals voor een plankje zou kiezen. Eerder voor langere uitjes de jongste in een draagdoek en de oudste in de buggy.

2 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Mijn oudste was 2 jaar en 7 maanden toen zijn zusje geboren werd. Wij zijn ...
Dat is ook een optie inderdaad!

2 jaar geleden

Hier een mee rijd plankje, werkt top voor de dagelijkse dingen.. als er dagje weggaan of we zijn met z'n tweeën hebben we voor de oudste een buggy..

2 jaar geleden

Onze oudste was 2 jaar en 1 maand toen jaar zusje geboren werd. Wij hebben een plankje in gebruik en werkt eigenlijk prima. Laatst in het pretpark liep ze zelf eigenlijk wel de hele tijd. En tijdens het wandelen met de hond (rondje van 20 minuten doorlopen) wisselt ze staan en zelf lopen af. Hoewel dit rondje dan vaak wel 10/15 minuten langer duurt 🙈

2 jaar geleden

Ik heb een duowagen gekocht omdat ze maar net 2 jaar zouden schelen. Heb hem niet gebruikt, het meerijdplankje werkt hier prima. Maar ik vond en vind het toch fijn dat ik de duiwagen heb. Als je kind een driftbui krijgt... begin je met een meerijdplankje niets. Dat moet je goed meenemen... Maar bij die leeftijd komt het zonder ook echt goed. Bij onder 2 jaar zou ik het wel doen. Succes!

2 jaar geleden

Onze oudste was 3 toen haar broertje werd geboren. Wij hebben een plankje aangeschaft, wat vooral fijn was van/naar de opvang. Bij ons een moment dat je echt wil doorlopen. Boodschappen doen bijvoorbeeld altijd zonder gedaan. Het loopt niet lekker en sturen/bochtjes/achteruit was altijd vervelend. En op gegeven moment willen ze toch hun eigen kinderkarretje...

2 jaar geleden

Wij hebben een duowagen, ze schelen precies 2 jaar. Ik skate achter de wagen en onze peuter rent graag weg. Zolang hij wil zitten ben ik blij met de duo wagen :)

2 jaar geleden

Onze zoon zal 2 jaar jaar en 11 maanden zijn als de 2e geboren wordt, wij gaan voor de duo wagen van bugaboo, deze is ook als mono te gebruiken. We kiezen. Bewust voor een duo en geen meerijdplankje omdat onze zoon nog geen langere stukken loopt (800m naar de winkel doet hij bij mij niet, bij opa en oma wel) ook ben ik vaak lekker aan het wandelen en dan zit hij in de wagen, wilt hij lopen dan mag dat, maar hij vindt zelf de wagen fijner zodat hij rustig rond kan kijken. Denk dat je bij jezelf moet bedenken hoe is je oudste? Loopt die al veel/vaak of juist niet. Natuurlijk is dat na een halfjaar alweer anders, maar als je oudste al goed luisterd en veel wilt lopen zou een meerijdt plankje misschien prettiger zijn.