12 Reacties

3 jaar geleden

Och dit ziet er wel heftig uit, wat sneu... ik ben geen dokter maar ik heb niet het idee dat dit "gewoon " ezceem is🤔

3 jaar geleden

Wow dit is wel heel heftig. Ik zou nog een keer bij een andere huisarts laten kijken dan. Want dit is niet zomaar exzeem (denk ik).

3 jaar geleden

Ik dacht eerst aan rode hond, maar naast deze plekken zijn er nog andere verschijnselen als koortsig en suf en dat weet ik niet. Maar heftige reactie hoor. Je hebt geen ander wasmiddel gebruikt of ander soort stofje op de huid? Als het wel eczeem is, is het misschien ook interessant om het vanuit andere invalshoeken te bekijken, zodat je niet alleen aan symptoombestrijding doet, door te smeren. Meer holistisch zoals in de meer oosterse landen.

3 jaar geleden

Eens nagaan wat hij gegeten heeft, lijkt een allergie

3 jaar geleden

Misschien netelroos?

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Ik dacht eerst aan rode hond, maar naast deze plekken zijn er nog andere ve ...
Hij heeft wel koorts ook. Maar dat stond er los van zei de huisarts. Het was gewoon eczeem zei hij... geen ander wasmiddel nee. Wel vanaf vandaag maar mrt neutral gaan wassen voor de zekerheid

3 jaar geleden

Dit is na het insmeren. Ik vind het zo zielig!!!

3 jaar geleden

Reactie op cpee

Dit is na het insmeren. Ik vind het zo zielig!!!
Jeetje wat schrok ik van de foto , arme schat.. Hopelijk snel voorbij. Ik zou even een andere dokter contacteren, want als dit zo 123 op z'n ruggetje zit kan dat toch geen eczeem zijn. Voor zover ik weet komt eczeem beetje voor beetje

3 jaar geleden

Mijn zusje heeft ook heel heel erg eczeem gehad vroeger. Maar mijn moeder herkent dit niet... Ik zou dus ook even verder navragen

9 maanden geleden

Hoe is het afgelopen met de uitslag? Mij lijkt dit eerder een contactallergie, het zit precies waar hij op ligt of wordt opgetild. Ik ben benieuwd of je hebt kunnen achterhalen wat het was.