5 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar !

2 jaar geleden

Dit was voor ons ook heel herkenbaar. Toch voelde het op de een of andere manier niet compleet voor ons of voor ons zoontje, dit gevoel kan ik lastig omschrijven omdat ik niet precies weet wat het was. We hebben het er veel over gehad en ik vond het toch super spannend om te stoppen met de pil. Nu bijna 20 weken zwanger en ik kan niet wachten om de kleine baby te ontmoeten, het twijfel gevoel heb ik nu helemaal niet meer. Blij met onze keuze🥰. Wel moet ik zeggen dat ik al die fases pittig vond dus daar zie ik wel tegenop omdat weer te krijgen. Wat uiteraard niet hoeft, geen kind is hetzelfde.

2 jaar geleden

Ja hier ook nog geen rammelende eierstokken hoor. Ik probeer het gewoon open te laten, misschien is het over 1 of 2 jaar wel zo want ik zou m wel een broer of zus gunnen. Maar liefst wel samen met dat ik er zelf ook zin in heb😉

2 jaar geleden

Herkenbaar. Zeker mijn man is er erg op teruggekomen. We hebben altijd geroepen 2 kinderen, liefst 2 jaar ertussen. De kleine man is nu 2 maar voel zelf nog helemaal niet de drang voor een tweede. Zeker omdat het een enorm pittig mannetje is en ik regelmatig met mijn handen in het haar sta, maar ook omdat ik geniet van de uitstapjes met zijn tweetjes... wij zijn er dus ook niet uit of er nog wel een tweede komt..

2 jaar geleden

Wij hebben, gezien alle voorgaande omstandigheden (ivf, eerdere vroeggeboorte en leeftijd) besloten om het bij Jip (26m) te laten. Ze is zo’n makkelijk en tevreden kindje, dat helpt ook, ik vind het namelijk wel best zo en lekker overzichtelijk. ;) Zolang je ze maar voldoende omringt met leeftijdsgenoten (buurt, kdv, peuterspeelzaal etc), kom het vast goed. Mocht je twijfelen over wat het effect is voor jouw zoon/dochter om als enig kind op te groeien, lees dan onderstaand artikel. https://www.volkskrant.nl/wetenschap/er-komen-meer-enig-kinderen-maakt-dat-iets-uit-voor-hun-ontwik-keling-en-geluk-en-dat-van-hun-ouders~b970ab5e/?utm_source=link&utm_medium=app&utm_campaign=shared%20content&utm_content=free