7 Reacties

één jaar geleden

**De overige tekst paste niet meer** Dus zo doende zaterdag ochtend om 9uur geopereerd.  De gynaecoloog zei dat het een uitdaging was om het weg te krijgen aangezien het op een plek zat waar ze bijna niet bij konden. Me eileiders zitten er nog (1moest er misschien wel uit) maar er is wel een stuk van mijn baarmoeder verwijderd. En nu is het dus een kwestie van herstellen, lichamelijk maar ook zeker mentaal.

één jaar geleden

Ow jeetje wat een heftig verhaal!! Ik wens je heel veel beterschap en sterkte toe! Hoop dat er mensen om je heen zijn die je kunnen steunen. Heel veel succes ❤️

één jaar geleden

Reactie op _Nisrin

Ow jeetje wat een heftig verhaal!! Ik wens je heel veel beterschap en sterk ...
Danku🫶🏼

één jaar geleden

Pfoe!! Wat een heftige tijd en strijd heb je gevoerd....veel alleen moeten doorstaan in de OK's. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen die tijd nemen om naar je verhaal te luisteren en waar je ook je hart neer kan leggen, kan huilen en boos en teleurgesteld kan zijn om de situatie en alles wat er gebeurd is. En te rouwen misschien wel om het verlies van de embryo en een deel van je baarmoeder. En tegelijk ook blij dat je er nog bent ! Heel veel sterkte🧡

één jaar geleden

Wat een lief berichtje danku.🫶🏼 ik zal momenten hebben dat het even allemaal niet meer zie zitten maar ik zal ook zeker momenten hebben dat ik blij ben dat ik in iedergeval een schat van een man en dochtertje heb💖

één jaar geleden

Wat heftig! Zoek optijd hulp, dit is niet iets waar je zo overheen kunt stappen. Heel veel sterkte en een goed herstel toegewenst.

één jaar geleden

Reactie op RRvM

Wat heftig! Zoek optijd hulp, dit is niet iets waar je zo overheen kunt sta ...
Danku🫶🏼 nee klopt ik weet uit ervaring door er niet over te praten ik me alleen maar slechter ga voelen. Door mijn verhaal te delen met anderen kan ik het gauwer/ makkelijker een plekje geven