5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon is nu ook 18 maanden maar heeft dit al maanden (ongeveer 5m) ☹️☹️ ik vind het ook lastig om hem dan te willen helpen want niks helpt blijkbaar alleen weggaan van die persoon, of groep personen...

VRIEND

2 jaar geleden

Hier ook helaas Maar kreeg wel een tip van een vriendin van me die dat ook heb gehad Gwn je kindje laten gaan als jij hem help en telkens maar oppakt dan beseftig juist dat hij of zei bang moet zijn voor vreemde mensen of mensen die op visite komen, ik weet het is moeilijk om je kindje niet te helpen maar het werk wel heb ik gemerkt nu duurt het ongeveer een kwartiertje dat me zoontje huilt en niks van die gene wil weten wat voor heen echt de heletijd duurde dat die gene er was tot dat die gene weg ging.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook. Onze oudste had dit lang zo erg niet. Dus denk ook gewoon dat het per kind verschillend is en een stukje karakter is. Heb verder niet veel tips. Wij laten het los en het kom vanzelf denken wij. Een ding wat ik heel typisch vond, is dat billenschuivers ook vaak eenkenniger zijn. Dit zei de fysio over onze dochter. En onze dochter is dus een billenschuiver.

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Onze dochter heeft dit ook. Onze oudste had dit lang zo erg niet. Dus denk ...
Wat grappig, hij is inderdaad ook een billenschuiver!

2 jaar geleden

Reactie op Ilonka123

Wat grappig, hij is inderdaad ook een billenschuiver!
Dit vond ik dus ook en vond dit zo herkenbaar allemaal haha (Hopelijk kan je het lezen door het uploaden)