4 Reacties

3 jaar geleden

Hoi. Ik heb laatst dit gepost bij een ander topic. Hier heeft het dus echt geholpen om er een tijdje bij te blijven. Je dochter is ook nog weinig gewend om zonder jullie ergens te zijn dus ik zou het rustig aan doen. Veel succes!

3 jaar geleden

Ik herken wel veel in wat je zegt. Ik heb mijn dochter ook heel beschermd opgevoed tot nu toe (alles is zo onzeker met corona). Gelukkig ben ik thuis en hoef ik haar niet weg te brengen maar wanneer er visite is en die te dichtbij komt wil ze zowat in me kruipen. Misschien een idee of iets wat naar jou ruikt achter te laten als troost en veiligheid? Bijvoorbeeld een shirt, of slaap eens met een knuffel en geef die mee.

3 jaar geleden

Ik heb heel veel kiekeboe gespeeld met onze dochter ik denk mede hierdoor weet ze altijd dat of papa of ik terug kom, en ondanks corona toch bij vrienden en familie op schoot gezet nadat handen waren gewassen , heel soms heeft ze nu een fase als ze bij papa op schoot zit en het beu is dat ze hard om mama roept blijft dat lang aangaan dan gaat ze "huilen" niet echt huilen maar meer jammeren totdat ik kom , ik denk eventjes erbij blijven een uurtje wel zou helpen! Zo heb ik dat met mn moeder en schoonmoeder ook gedaan toen ze op gingen passen

3 jaar geleden

Veel kiekeboe spelen thuis en ook even uit haar beeld verdwijnen terwijl ze uw stem hoort en dan terug jezelf laten zien. Erna terug uit het beeld verdwijnen, en na een paar seconden terugkomen..