17 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ze gemaakt in de app van Albelli! Daarnaast nog een handgeschreven eerste jaarboek, maar daar staan niet heel veel foto鈥檚 in. Vooral leuke dingen opgeschreven! Nu aan m鈥檔 3e boek bezig. Eerste en tweede jaar van de oudste en nu het eerste jaar boek van de tweede aan het maken :).

5 jaar geleden

Ik maak alle fotoboeken bij de hema. Daarnaast heb ik voor beide kids het invulboek story of your life gekocht. Dit is een boek waar je alle mooie en leuke momenten met foto's kan bijhouden van 0-12 jaar. Erg leuk om later aan ze te kunnen geven.

5 jaar geleden

Ik heb een 9maanden boek, kraamboek en eerste jaar boek deze vul ik in en je kan een aantal leuke foto's in zetten. Super leuk om te doen! En ik heb een klein fotoboekje van de bevalling en kraamweek tot ongeveer 3 maand nu ben ik bezig met haar (grote) fotoalbum via albelli.

5 jaar geleden

Ik ga zelf een foto/scrapboek maken, zodat het niet als een standaard fotoboek is. Een leke bezigheid en je kan alles doen wat je ermee wilt. Ik vind die online fotoboeken een beetje saai en wat ik wil kan niet dus dan maar zelf doen 馃槉 inspiratie haal ik van pinterest af 馃き

5 jaar geleden

Heb van de oudste tot nu toe een eerste jaar invulboek. Ben in de grote vakantie eindelijk begonnen met zijn eerste fotoalbum 馃檲 heb foto鈥檚 besteld bij albelli en plak ze in een fotoboek. Schrijf bij alle foto鈥檚 de datum en bij de meeste foto鈥檚 schrijf ik ook nog wat leuks. Het is best veel werk, maar vind het er persoonlijker uit zien. Ben gewoon gaan plakken en krijg tot ongeveer 9 maanden in 1 foto album. Ga daarna gewoon door in een nieuw foto album.

5 jaar geleden

Ik heb een boek 'mijn eerste jaar' van studijoke ! Supertevreden van 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Ik ga zelf een foto/scrapboek maken, zodat het niet als een standaard fotob ...
Helemaal eens! Ik ben alleen een beetje bang dat het te veel werk wordt en daardoor blijft liggen 馃檲

5 jaar geleden

Ik heb een jaarabonnement bij Klikki genomen, inclusief album. Elke maand krijg ik een melding op mijn telefoon en kan dan de 10 leukste foto's selecteren. Deze worden dan als echte foto's afgedrukt en thuisgestuurd. In verschillende formaten. Ik plak ze direct in. Zo heb ik aan het einde van het jaar van elke maand de mooiste plaatjes en een prachtig jaarboek.

5 jaar geleden

Reactie op LiCo

Helemaal eens! Ik ben alleen een beetje bang dat het te veel werk wordt en ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nu pas ben begonnen met knutselen hoor.馃お Dus de eerste 5 maanden moeten nog helemaal gedaan worden. Alleen vind ik het wel een zen momentje voor mijzelf als die kleine slaapt of als ik alleen thuis ben. Je kan het natuurlijk zo ingewikkeld maken als je zelf wilt, ik vind het vooral leuk dat ik het kan aanpassen naar wat ik wil. Dus zomer in vrolijke kleurtjes, met de herfst bijv warme tinten en ook echt aanpassen op die dagen. Bijv kerst wordt een grote versiering hahaha

5 jaar geleden

Ik gebruik ook albelli. Ik maak elke maand een groeifoto en daarnaast schrijf ik een tekstje over die maand en ik voeg de leukste foto鈥檚 toe. Sommige gebeurtenissen zoals een vakantie krijgen een extra set pagina鈥檚. Doordat ik het maandelijks bijhoud is het goed te doen. Ik ben voor mijn oudste bijna klaar met zijn derde boek (wordt vrijdag 3) en voor de jongste nu ook alweer een paar maanden bezig.

5 jaar geleden

Ik heb alle jaarboeken en allerlei andere kleine boekjes gemaakt via smartphoto. Hele mooie boeken waarbij je ook teksten kunt typen

5 jaar geleden

Reactie op Manon136

Ik heb een jaarabonnement bij Klikki genomen, inclusief album. Elke maand k ...
Ik ook! 馃槉馃き

5 jaar geleden

Reactie op Manon136

Ik heb een jaarabonnement bij Klikki genomen, inclusief album. Elke maand k ...
Heb ik ook! Is superleuk! Maar aan 1 album heb ik niet genoeg omdat ik vaak extra foto's bijbestel馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik gebruik ook albelli. Ik maak elke maand een groeifoto en daarnaast schri ...
Heel leuk gedaan! 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nu pas ben begonnen met knutselen hoor. ...
Is ook zo! Ik ga gewoon beginnen, en dan zie ik het vanzelf wel 馃槅

5 jaar geleden

Alles laten afdrukken via hema in verschillende afmetingen en lekker plakken. Ik vind zelf mijn handgeschreven albums ook nog steeds het mooist

5 jaar geleden

En vergeet deze niet! 0-12 jaar voor foto's, tekeningen ect. Super leuk en blij mee! 馃ぉ馃ぉ https://ohmygoody.nl/products/invulboek-baby-kind-0-12-jaar-story-of-your-life