15 Reacties

3 jaar geleden

Als hij van de sieraden is een leren armband met naam. Een mooie tekening of verfwerkje (hand of voet afdruk)

VRIEND

3 jaar geleden

Voor de verjaardagen hebben wij al veel gevingerverfd. Maar dit was heel makkelijk en vrij leuk😊 het lijfje is haar handomtrek (en uitgeknipt). Ik weet niet in hoeverre het leesbaar is, maar er staat: I love hanging with you!

3 jaar geleden

Ik had een nieuw naamplaatje voor bij de voordeur laten maken met ook onze dochter haar naam erbij. Mijn vriend was alleen wel een paar dagen na haar geboorte jarig, dus misschien hebben jullie dat nu al wel haha

3 jaar geleden

Ik heb een sleutelhanger gegeven met een medaillon met haar foto en een bedeltje met ‘love you to the moon and back’. Die hangt nu trots aan zijn sleutelbos

3 jaar geleden

Ik heb zo'n pakketje gekocht met een soort gips. Zodat hij samen een afdrukje kon maken van de voet (of hand) van onze zoon. Daarin ook de datum geschreven, en die hangt nu op zijn kantoor #zolder ;)

3 jaar geleden

Ik heb een boek gekocht: Florine houdt zoveel van papa. Dit is van; Wonderbly!

3 jaar geleden

Nadeel is dat de winkels dicht zijn, maar wij hebben voor de oma’s voor moeder dag een schilderijtje gemaakt. Misschien ook leuk voor je partner? Je kan kind vriendelijke verf kopen. Ik had in het lijstje met tape oma gemaakt en dat na het verven eraf gehaald!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb deze net besteld mij man is 17 februari jarig en dan met een foto van hem en ons zoontje samen er in doen

3 jaar geleden

Misschien iets te creatief maar papa vond hem prachtig en ik had veel plezier om dit samen met haar te maken :)

3 jaar geleden

Een fotopuzzel is altijd leuk Ik heb er al een paar besteld bij www.fotopuzzel.nl

3 jaar geleden

Ik heb Zara haar papa dit boek cadeau gedaan! Je kan het personaliseren met naam en foto’s van papa en de kleine samen. Was hier iig een geslaagd cadeau!

3 jaar geleden

(Baby) Zwemlessen met papa? Nu alleen misschien beetje lastig maar hopelijk binnenkort weer mogelijk..

3 jaar geleden

Leuke ideetjes allemaal 😊 thnx for sharing! 🤗

3 jaar geleden

Deze is ook grappig 😁