175 Reacties

3 jaar geleden

Oooh hier ook 4 mei! Ik volg 😊

3 jaar geleden

Hier ook 4 mei.. ik volg ook😁😁

3 jaar geleden

Ik wil zoiets maar dan gewoon van de plaatselijke bakker. En hoeft niet groot te zijn. Komt toch niet veel visite 😅

3 jaar geleden

Smash cake 🤗😍

3 jaar geleden

Zoiets voor de cake smash en voor onszelf iets zelfgemaakt of van de bakker. Vind zelf fondanttaarten niet zo lekker smaken.. liever een zelfgemaakte kwark/monchou/appeltaart 😁

3 jaar geleden

Ik wil deze!

3 jaar geleden

Wij kopen gewoon een lekkere vlaai🥳

3 jaar geleden

Ik ga helemaal Los! We hebben op Ali expres alles gehaald in jungle thema. Het huis ziet er in ieder geval fantastisch uit . Kijk wel hoe met bezoek conform de regels😭😭😭

3 jaar geleden

Deze taart heb ik ‘gemaakt’ voor ons oudste. Maar weet niet of je zelf wil maken. Deze taarten zijn kant en klaar bij de Hema te koop en heb het dus zelf versierd!!

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

Ik ga helemaal Los! We hebben op Ali expres alles gehaald in jungle thema. ...
Hier hetzelfde haha! Ik geloof iets van 150 ballonnen op ali besteld en ook jungle thema 😂 ik ga het een beetje spreiden over twee dagen, maar vind zijn eerste verjaardag te belangrijk om er niets aan te doen😃 ik ben heel benieuwd hoe het er uit ziet als alles hangt 🦁🐊

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld. Hoelang is de levertijd ongeveer? Ik zou alles in roze willen/rose goud.

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Ik heb trouwens ook echt stress van haar verjaardag HAHA. Zoveel dingen waar er rekening mee gehouden moet worden, echt stom! Ik wil haar eerste verjaardag echt fijn vieren en merk dat ik alles tot in de puntjes wilt uitdenken. Luna is fan van Juf Roos. Dus dacht aan een Juf Roos taart, maar hoe zit dat dan met visite die verspreid komt. Dan haal je dus elke keer zo’n aangesneden taart tevoorschijn HAHA. En ik dacht anders bestel ik een mini Juf Roos voor haar en voor de rest gewoon gebakjes. Maar eerlijk, ik ben echt dol op symbolische dingen. Dus ik vind het bijzonder dat de visite dan van een taart eet waar zij zo dol op is HAHAHA. Ik ben daar gewoon heel gevoelig voor...😉 En verder dacht ik om echt de naasten thuis uit te nodigen en de rest via drive trough ofzo. En dan cupcakes met een bekertje koffie/thee/fris mee te geven. Maar hoe ik dat verder vorm geef, geen idee! Tips en jullie ideeën zijn welkom! #hoofdpijndossier

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Sommige dingen kreeg ik vrij snel binnen, denk aan 2/3 weken, maar ik had bij een verkoper heel veel besteld en dat komt dan in meerdere pakketten en dat heeft denk ik wel een week of 6/7 geduurd voordat alles binnen was. Ik zie nu bij heel veel producten ook een verwachte levertijd van 21/05 staan, maar niet bij allemaal hoor, dus dan is het maar gokken.

3 jaar geleden

Ik heb trouwens ook echt stress van haar verjaardag HAHA. Zoveel dingen waa ...
Ik herken het zo! Alles waar ik veel waarde aan hecht, gaat nu niet zoals normaal. Meeste dingen gaan nergens over, maar idd zoals met die taart wat je zegt...verschrikkelijk. Ik heb mij er maar bij neergelegd. Ik doe op zijn verjaardag zelf voor onze ouders en mijn oma een grote taart met de hele mikmak, en de dag erna krijgt de overige visite gewoon een stukje daarvan, het is niet anders 🤣

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Super leuk! Ik heb ook op Ali alles in roze en rose goud besteld. Er zijn daar twee aanbieders die dat leveren. Bij eentje staat lever tijd tussen 30-50 dagen. Die zou ik niet doen. Als je goed zoekt is er eentje die eerder levert. Ik heb twee weken geleden besteld en alles al binnen:) Ze hebben super veel van die kleuren. Leuk ballonnen ook met confetti goud erin. Heb het gecombineerd met roze/ goude slingers van Nijntje :)

3 jaar geleden

Ik wil ook versiering bestellen op Ali, maar heb daar nog nooit wat besteld ...
Bij deze aanbieder heb ik het besteld die levert snel

3 jaar geleden

Bij deze aanbieder heb ik het besteld die levert snel
Super dankjewel voor de tip! Ik hoop dat het er optijd is.

3 jaar geleden

Vind alle thema taarten wel echt heel prijzig, of zoek ik verkeerd 😂 ik had gisteren een jungle taart gevonden voor €94,-...kan aan mij liggen, maar vind ik een hoop centjes!

3 jaar geleden

Wij bestellen een taart voor het bezoek bij een bakkerij en maken zelf een smash cake voor onze dochter. Ik vind het een fijner idee dat ze niet gelijk een suikerbom op eet omdat ze nu ook geen toegevoegde suiker eet. Inspiratie vond ik op https://acupoflife.nl/suikervrije-smash-cake/ De foto is de taart voor het bezoek (piece of cake)

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Wij kopen gewoon een lekkere vlaai🥳
Ons meisje krijgt een soort van fruit taartje (gestapelde schijfjes fruit met daar op een cake topper) zonder suikers e.d. Vind haar nog een beetje jong voor al die toegevoegde suikers. En, wat ze nog niet kent, kan ze ook niet missen.