8 Reacties

3 jaar geleden

Hier is iedereen die een beetje dichtbij haar staat papa :(. Verder zijn alle dieren woefwoef. Pop, bah, ja, pakka (pakken). Nee en kwekkwek (eend) kon ze eerst ook maar op een of andere manier is ze dat weer vergeten. Herkent iemand dat ?

3 jaar geleden

Onze dochter is ook al druk bezig met woordjes, ik ben eigenlijk de tel kwijt geraakt want ze praat alles na😉. Eerste woordje was mama, daarna papa. Ze heeft ook veel woordjes maar paar keer gezegd zoals poes, zegt ze nu ook niet meer. Nu is het vooral die en daar, nee en ja, en ze zegt tegen alles 'apie!' geen idee hoe ze daarbij komt😂

3 jaar geleden

Haha hier Oepfie-oepsie Poef-poes Poppe-Poppetje Ailey- Kaithlynn(zus) Nee manie (nee mag niet) Verder papa, mama, dag dag, haaii, eten, en 1000x "DIE" op een dag

VRIEND

3 jaar geleden

Vooral heel veel DA! en hij houdt van deuren dicht doen... Dus deur en dicht komt hier vaak langs 😆 en hij probeert ons ook vaak na te zeggen, maar dat zijn vooral klanken. Maar ooh ooh kan hij wel haha

3 jaar geleden

Hier vooral papa, mama maar enkele keer haha 🤣 verder, dicht, uit, op, die, eend, pop, bal, bah volgens mij was het dat wel… heerlijk en verder veel brabbelen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Vooral heel veel DA! en hij houdt van deuren dicht doen... Dus deur en dich ...
Haha, hier is ‘DA’ ook favoriet! Verder iets wat lijkt op ‘deze’, aardbei, papa (maar dan niet alleen tegen papa) en apa (volgens mij gebruikt ze dit voor opa en oma). Er wordt een hoop afgekletst, maar echt verstaanbaar is het nog niet 🙈

3 jaar geleden

Onze dochter zegt; papa, mama, broertje, daag, bal, bumba, bah, nee en verder een hele hoop gebrabbel, vooral als ze aan het spelen is 🥰

3 jaar geleden

Onze zoon brabbelt er op los, maar echt praten nog niet echt. Mama en papa zegt ie wel eens, maar niet eens echt tegen ons 🤣 Wel herken ik soms iets: Atta - water Kiekiek! - Kiekeboe Kiekiekiek - Dikkie Dik En favoriet... DA! Wel snapt hij heel veel woorden (passieve) ontwikkeling. Als ik bijvoorbeeld zeg: Lust je yoghurt? Wordt ie helemaal gek, want hij verzot op yoghurt!