44 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op JannekeSam

Papa, dit en dat, kaaakk (kat), tatutatu, mamamama, happ, da
Hier ook al die, behalve mama :(

3 jaar geleden

Paaaapa en heel soms mama maar ze noemt mij aaia (zoiets). Verder hi, Hey, hallo. Dag, doei. Die, dit en kijken. En ab als zij iets niet wil. Grappig, ik dacht ze zegt nog niet zoveel maar als je alles achter elkaar zet…

3 jaar geleden

Reactie op Lioness_

Hier ook al die, behalve mama :(
Grappig! Helaas zegt ie mamamama niet persé naar mij, is meer als 'ie weer zijn hele arsenaal aan woordjes achter elkaar zegt 😅

3 jaar geleden

Reactie op JannekeSam

Grappig! Helaas zegt ie mamamama niet persé naar mij, is meer als 'ie weer ...
Whaha heerlijk he. Mijn zoon schud nee, want als ik nee zeg schud ik ook met mijn hoofd. Als ik dan zeg : mama houd van jou, dan schud hij constant nee. Niet opzettelijk, maar echt een naar gezicht

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Wat een woordenschat de mijne komt niet verder al papapapap mamamama en die ...
Zelfde! En we hebben nu Ah oh! Als er iets valt (of als hij iets neergooit 😂) maar echt woordjes nog niet. Zal vast binnenkort komen 😉

3 jaar geleden

Leuke topic! Hier was overduidelijk het woordje “NEEE” het eerste woordje 🙈🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ons dochtertje is nu 13 maanden (loopt nog niet zelfstandig) maar ze zegt wel veel woorden. Omdat het onze eerste is vonden wij dat normaal maar veel mensen zijn verbaasd over hoeveel woorden ze al kan bij 13 maanden dat ik een lijstje ben gaan bijhouden; Hoed Hatsjoe Auto Muur Aai Mama Papa Daaag Hallo Haai Poes Kukuleku Uit (ook als je ergens in wilt) Aan (als je ergens op wilt) Groen Blauw Appel Aklaar (al klaar) Nana (banaan) Nijntjoe Mato (tomaat) Paardje Woefwoef Knorknor Poes Mauw Moeee (koe) Kwak (eend) Hond Pauw Vovel (vogel) Leeuw Haan Aapie Oli (olifant) Kaas Eten Mmmmm Hap Ja Nee Auw Neus Oor Mond Haar Borstel Die Bambam Zon Bal Ballon Beer Badje Poept Oma Opa Mooi Boom Bah Lalalalala Woezel Dit Heey Been Buik Proost Aardbei Broek Buiten Wauw Kom Draakje Tatutatuuu Thee Staan Tas Schoen Thuis Open Dicht Ohoh Bloem Kijk Zon Boertje Emmer Slapen Staan Kom

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Ons dochtertje is nu 13 maanden (loopt nog niet zelfstandig) maar ze zegt w ...
Wooooow wart veel, niet normaal zeg 😍

3 jaar geleden

Mama, ja, aap en sinds vandaag nijn 😍 papa heeft ze 2 keer gezegd maar sindsdien niet meer 🤭

3 jaar geleden

Jeetje, wat zeggen kindjes al veel. Mijn zoontje is 13 maanden en het enige wat hij zegt is papapapa, mamama, dadada, dieeeee en thats it 😭

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Jeetje, wat zeggen kindjes al veel. Mijn zoontje is 13 maanden en het enige ...
Mijn dochter ook hoor hahaahah.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijn dochter ook hoor hahaahah.
Komt van zelf wel denk, moet wel elke dag 100 keer het zelfde boekje voorlezen dus hopelijk gaat hij het begrijpen 😂

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Komt van zelf wel denk, moet wel elke dag 100 keer het zelfde boekje voorle ...
Hier ook bumba met flapjes. Of het dieren boek kan ze diertjes voelen

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Ons dochtertje is nu 13 maanden (loopt nog niet zelfstandig) maar ze zegt w ...
Zooooo! 😀

3 jaar geleden

Reactie op MamavanFrenkie

Jeetje, wat zeggen kindjes al veel. Mijn zoontje is 13 maanden en het enige ...
Yes hier ook. Komt wel. Meisjes zijn meestal sneller in taal dan jongens. Het komt vanzelf.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Zooooo! 😀
Nou als dat geen universiteit word hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Ekna

Yes hier ook. Komt wel. Meisjes zijn meestal sneller in taal dan jongens. H ...
Ik heb ook een dochter. Maar die is erg lui hoor 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Wat een woordenschat de mijne komt niet verder al papapapap mamamama en die ...
Hier ook hoor, haha! Komt vanzelf!

3 jaar geleden

We hebben een soort woordjes opeens! Bambam ( boterham ,) Taadzjie ( zijn tijger ) Tamtie ( tomaatje ) Nomnom of njamnjam ( tijdens het eten )

3 jaar geleden

Mama papa opa oma en uhuh en wijzen dan ergens na als hij het wil