4 Reacties

5 jaar geleden

Is het een idee om bij een lactatie kundige een kolfconsult aan te vragen? Een kolf is heel persoonlijk en kan voor de één heel fijn zijn terwijl een ander het juist verschrikkelijk vindt

5 jaar geleden

Ik heb de avent Philips kolf (een delig) en het bevalt echt goed. In begin had ik de medela om borstvoeding op gang te brengen. Maar is nu niet meer nodig
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle (volgens mij de voorganger van de flex) dubbele automatische kolf. Ben ik heel tevreden mee! Ik heb een bh waarmee de schilden op hun plek blijven, dus heb m’n handen vrij. 👍🏽 top

5 jaar geleden

Ik heb de avent eendelig maar merk dat de kolf weinig uit de borst haalt terwijl er zeker melk aanwezig is. Geen idee of dit aan mij ligt dan wel aan de kolf :)