13 Reacties

3 jaar geleden

Yes vind het geweldig!! We hebben deze https://www.speciaal4kids.nl/houten-grondbox-met-8-panelen-en-positioneerbare-klemmen-1303.html en dan leuk aangekleed met vlaggetjes en kussen! We hebben nu 6 panelen staan,is even groot genoeg, maar kan nog groter! Heel handig zelf samen te stellen dus. Zij vindt het heel leuk erin en vind het ook leuk t deurtje open en dicht te doen (slotje open want die kan ze uiteraard niet openmaken) mega goede aankoop!!😍

3 jaar geleden

Ik en de kleine vinden het beide fantastisch Hij heeft niet het gevoel zo afgezonderd te zijn als ik een normale box en mama heeft daardoor soms haar handen vrij voor huishoudelijke klusjes :)

3 jaar geleden

Reactie op CLN

Yes vind het geweldig!! We hebben deze https://www.speciaal4kids.nl/houten- ...
Ow die ziet er fijn uit inderdaad! Hoe oud is jou kindje en doen die zich ook optrekken enz? Was een beetje bang dat ze m dan zou kunnen omtrekken/verplaatsen. Of valt dat wel mee?

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Ik en de kleine vinden het beide fantastisch Hij heeft niet het gevoel zo ...
Welke grondbox heb jij als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Welke grondbox heb jij als ik vragen mag?
Een ali express-je

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ow die ziet er fijn uit inderdaad! Hoe oud is jou kindje en doen die zich o ...
Volgende week wordt ze 1. We hebben hm sinda een maand of 9. Ze trekt zich op en loopt langs de randen. Ze rammelt eraan, als ze eruit wil en het gaat top. Staat wel op een kleed maar blijft stevig staan!! Ding rammelt alle kanten op maar gaat helemaal goed

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Welke grondbox heb jij als ik vragen mag?
Deze!

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Een ali express-je
Ow die ziet er nog best stevig uit ook! Hoe groot is die?

3 jaar geleden

Wij hebben deze! Heel erg fijn! We gebruiken deze panelen ook om bijvoorbeeld de krabpaal van de katten af te schermen, of de woonkamer te blokkeren richting keuken, zodat hij nog meer ruimte heeft. Is heel makkelijk in en uit elkaar te halen en er zit een leuke achterwand bij met een stuurtje waar veel leuke muziekjes en geluidjes op zitten. Echt een hit hier!

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ow die ziet er nog best stevig uit ook! Hoe groot is die?
Ja dat is het zeker! Met een klein weekje had ik hem ook binnen! De afmetingen zijn 128x188x66

3 jaar geleden

Wij hebben sinds Luna Rose 9 mnd is een grondbox. Zeker fijn! We hadden alleen wel gehoopt dat ze iets meer zelfstandig erin zou willen spelen maar ze gaat vaak huilen als ze er alleen in zit dus gaan we er toch maar bij zitten. Voordeel is dat je even niet zo hoeft op te letten. Ze loopt hier al met haar loopwagentje en wilt alles in huis ontdekken ;-) 104 euro incl verzenden via Amazon. Erg tevreden over de kwaliteit.

3 jaar geleden

Reactie op Vanessa81

Wij hebben sinds Luna Rose 9 mnd is een grondbox. Zeker fijn! We hadden all ...
Hoe groot is deze? En heeft deze ook een deurtje?

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Hoe groot is deze? En heeft deze ook een deurtje?
200 x 180 cm. Er zitten 2 ovale stukken in . Die kan je openritsen en zo kan ze erin en eruit. Maar persoonlijk gebruiken we die eigenlijk nooit.