7 Reacties

3 jaar geleden

Heel erg herkenbaar en ‘fijn’ om te zien dat ik niet de enige ben. Ik vind het ook eng. Brood eet mijn dochter erg goed en ook andere knabbel dingen zoals cracotte. Avondeten en fruit echter nog gepureerd en ben ook bang dat dat door mijn angst komt :( ik lees graag mee hoe anderen eten aanbieden!

3 jaar geleden

Hier brood in hapklaren stukken en avond eten geprakt. Vlees in stukjes. Hier heeft hij zich een aantal keer goed verslikt (vast blijven zitten) maar hiermee heeft hij het wel geleerd om goed te kauwen. Misschien ben ik wat nuchterder omdat ik een zorgachtergrond heb.

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Heel erg herkenbaar en ‘fijn’ om te zien dat ik niet de enige ben. Ik vind ...
Avondeten pureren wij niet meer maar heel fijn snijden. Kip af en toe door de groentemachine om het wat fijner te maken. Fruit doe ik wel stukjes banaan/avocado in stukjes. Ik ben ook wel blij nu te lezen dat ik niet de enige ben🤭

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Hier brood in hapklaren stukken en avond eten geprakt. Vlees in stukjes. Hi ...
Jeetje dat is wel schrikken.. je weet waarschijnlijk hoe je moet handelen, vandaar je nuchterheid. Kon je kindje het wel zelf "oplossen" door te hoesten of spugen? Of zat het echt vast ?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Jeetje dat is wel schrikken.. je weet waarschijnlijk hoe je moet handelen, ...
Hij hoestte het zelf op. En ja ik weet hoe ik moet handelen dus denk dat ik dan wat makkelijker het even op zijn beloop laat om het hem zelf op te lossen.

3 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Heel erg herkenbaar en ‘fijn’ om te zien dat ik niet de enige ben. Ik vind ...
Hoe voor gepuured moeder?

3 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Hij hoestte het zelf op. En ja ik weet hoe ik moet handelen dus denk dat ik ...
Precies! Hoesten gaat hier ook altijd goed. Gelukkig tot nu toe nog nooit echt iets vast blijven zitten. Op die momenten blijf ik ook rustig, hoest soms mee.. Binnenkort dus de ehbo, kan sowieso geen kwaad.