8 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen dat wel gewoon. Hij rustig eten en wakker worden en mama lekker koffie zetten en eigen ontbijt maken

2 jaar geleden

In de ochtend staat bij ons nooit de tv aan, ons kind wel😁 ze vraagt er niet om. Met eten zitten we altijd aan tafel, maar van daar kan ze wel tv kijken. In het weekend wil de tv nog wel eens aan staan tijdens het avondeten en dan eet ze met haar hoofd om mama heen kijkend richting de tv. Ik heb geen advies....als je niet wil dat ze tv kijkt, zal jij het vermaak aan tafel moeten zijn😊

2 jaar geleden

Wij ontbijten hier altijd even voor de tv. Deed ik vroeger al en doe ik ook als ik alleen ben. Verder wordt er de hele dag geen tv meer gekeken door de kindjes, dus is hier even fijn moment voor ons.

2 jaar geleden

Wij ontbijten hier ook voor de tv, allemaal lekker rustig opstarten

2 jaar geleden

Hier ook met regelmaat smorgens. Heerlijk rustig . Smiddags en savonds niet. Maar doe vooral wat jullie zelf prettig vinden. 😊

2 jaar geleden

In het weekend of wanneer ik er alleen voor sta dan mag die tv gerust aan... het scheelt een hoop stress 🙈

2 jaar geleden

Wij zorgen voor zo min mogelijk schermen, dus ook geen tv. Maar zoals gezegd word, kijk vooral naar wat je zelf wil en wat goed voor jou en je gezin voelt.😉

2 jaar geleden

Ik betrap mijzelf erop dat ik misschien hem meer tv laat kijken dan ik wil. Mijn zoontje heeft best wel moeite zichzelf bezig te houden en aangezien ik hoogzwanger ben kan ik ook niet altijd even actief zijn. Wel ga ik veel met hem naar buiten, kinderboerderij, plaswijckpark, dierentuin etc maar thuis gaat toch snel de tv aan. Meer moeders met tips?