10 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ja lastig! Hier doet hij dat ook af en toe.. ik wacht even met teruggeven omdat hij dan leert dat zijn actie ook een gevolg heeft. Na een paar keer doet hij het dan ook niet meer.

3 jaar geleden

Wij leggen meerdere spenen in bed in alle hoeken

3 jaar geleden

Hier ook, inmiddels liggen er 5 spenen in bed en die gooit ze er allemaal uit. Ik heb nu zo'n speenklem ding gekocht en die maak ik vast aan het hoeslaken, die gooit ze niet weg. En ze heeft inmiddels al door dat we de spenen niet terug brengen..

3 jaar geleden

Ja hier hetzelfde.....laten huilen hielp hier niets. Uiteindelijk ben ik duidelijk geweest en was blijkbaar mijn irritatie voelbaar. "Mama is moe, de volgende keer dat je het nog een keer doet krijg je alles terug, stop ik je in en zeg ik niets...." daarna bleef ze stil.....en vandaag helemaal niets van dit, waarschijnlijk te moe.

3 jaar geleden

Reactie op Cyphre

Hier ook, inmiddels liggen er 5 spenen in bed en die gooit ze er allemaal u ...
Luna trekt die klem gewoon los en gooit dat ding met speen haar bed uit.....

3 jaar geleden

Is een teken van je aandacht vragen. Heeft mijn zoontje ook een poosje gedaan, uiteindelijk niet meer terug gegaan naar zijn kamer en toen is hij weer gestopt 😊

3 jaar geleden

Mijn zoon doet dat ook, wat bij ons werkt is : niet praten, speen terug geven en neerleggen. Dat blijf ik herhalen tot hij slaapt. Als ik tegen hem praat, raakt hij alleen maar meer wakker

3 jaar geleden

Hier doet ze dat ook. Ik leg meerdere spenen in bed. In het begin ging ze absoluut niet slapen zonder speen en gaf ik m ook steeds terug wat meer een spelletje werd voor haar. Uiteindelijk steeds even gewacht en niet meteen teeuggegeven en sowieso nooit dat ik tegen haar praat bij het terugleggen. Nu doet ze het ook wel eens maar geef ik ze niet terug zolang ze niet huilt. Tegenwoordig valt ze dan gewoon zonder huilen na een tijd zonder speen in slaap of als ik ze 1x terug heb gegeven besluit ze dat ze toch wel graag wil slapen en gooit er dan 1 of 2 uit bed en gaat dan met de overige speen(en) slapen. T is hier vanzelf verbeterd dus.

3 jaar geleden

Hier slaapt mw met 10 spenen hahaja deed dit spelletje ook snel afgeleerd.

3 jaar geleden

Mijn kleintje deed dit ook.... als hij zijn speen uit bed gooide wachtte ik even en ging dan naar binnen zondet maar 1 woord te zeggen.... gooide zijn speen in zijn bed en dan weer naar buiten zonder iets te zeggen... hij was het in 2 dagen zat 😅 nu doet hij het niet meer