28 Reacties

3 jaar geleden

Jaaaaaa ik heb dit ook sinds een maand ofzo. Het is dat ik heel zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn, anders zou ik echt denken dat er daar weer een baby aan het schoppen is.Heel gek!! Ik weet ook niet wat het is..

3 jaar geleden

Heb dit soms ook af en toe. Heel gek maar dacht dat dit wel normaal is 🙈

3 jaar geleden

Had ik ook weleens heel raar idd..

3 jaar geleden

Heb ik ook wel eens idd.. En zwanger ben ik toch écht niet 😁

3 jaar geleden

Jaaa heb ik ook 😂! Volgens mij is het normaal inderdaad.

3 jaar geleden

Mijn dochter is morgen ook 7 maanden, en ik heb dit ook redelijk vaak!

3 jaar geleden

Heb dit al die tijd eigenlijk al haha. Bij mij zijn het denk ik mijn darmen haha. Af en toe voelt het dat die nog niet op de goede plek zitten.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook een periode gehad. Heel apart gevoel! Nu lijkt het weer te zijn gestopt.

3 jaar geleden

Jaa hier ook! Na 6 mnden begon het. Toch maar even getest voor de zekerheid hahaha.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook heel erg gehad bij mijn oudste dochter en nu heel af en toe ook, heel gek!

3 jaar geleden

Oh wat een opluchting dat veel vrouwen dit hebben. Laatst ook mijn hele buik op en neer waardoor ik ook dacht het zal toch niet... dus ik mn hele buik geïnspecteerd en gevoeld maar er zit echt geen baby! Denk ook mn darmen ofzo 🙄

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb dat ook af en toe heel raar maar ook wel fijn gevoel het herinner me aan toen me zoontje nog in me buik zat

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Jaaaaaa ik heb dit ook sinds een maand ofzo. Het is dat ik heel zeker weet ...
Ja precies, het voelt echt alsof ik een baby in m’n buik heb daardoor

3 jaar geleden

Oh gelukkig dat ik niet de enige ben🙈 het is wel bijzonder en laatig tegerlijkertijd. Heb continue de neiging om een zwangerschapstest te doen maar zit aan de prikpil

3 jaar geleden

Wat bizar.. Mijn zoontje is aanstaande zaterdag 7 maanden en ik heb hier ook sinds een week last van😳

3 jaar geleden

Reactie op Diana van Klaveren

Wat bizar.. Mijn zoontje is aanstaande zaterdag 7 maanden en ik heb hier oo ...
Jaa heel gek wist niet dat er meerdere waren die dit pas kregen rond 7 maanden na bevalling

3 jaar geleden

Ik ook.. 🙂

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 7,5 maand en heb dit ook sinds een korte tijd.... wat bizar zeg! Hele kleine “schopjes”. Zullen vast de darmen zijn😅

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was.. hier ook 7 maanden geleden bevallen. Heb getwijfeld om weer een test te doen 🤣

3 jaar geleden

Ik ook! En mijn zoon is ook 7,5 maand. Maar ik ben inmiddels ook 12 weken zwanger 🤪