21 Reacties

3 jaar geleden

Dan zou ik 80 bestellen

3 jaar geleden

Ik heb 2 setjes besteld maat 80. Ze vallen erg ruim. Vooral het broekje. Maar is heerlijke stof en echt een aanrader!

3 jaar geleden

Ik vind feetje heerlijke pyjamaatjes, maar niet zo blij met hoe ze vallen. Hebben er eentje in maat 68, mn zoontje draagt nu 68 en 74 van andere kleding, maar van die pyjama is t hoofdgat al te klein en de broek nog te lang 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Sophie2019

Ik vind feetje heerlijke pyjamaatjes, maar niet zo blij met hoe ze vallen. ...
Inderdaad, hoofdgat is echt krap!

3 jaar geleden

Bij mijn oudste eigenlijk altijd goed op maat. Bij de jongste heb ik na maat 56 of 62 toevallig niets meer van feetje gekocht.

3 jaar geleden

Ohhh wat lastig mensen hij is nu 72 cm gezien de meting de laatste keer op het CB 2 weken geleden

3 jaar geleden

Ik vind ze groot vallen maar zou toch maat 80 kopen. Zijn heerlijke pyjama's.

3 jaar geleden

Reactie op Bdam87

Ik vind ze groot vallen maar zou toch maat 80 kopen. Zijn heerlijke pyjama' ...
En de normale kleertjes ook 80 denk je?

3 jaar geleden

Op maat. Al is het broekje bij de pyjama vaak iets ruimer dan de trui. Eerder dat de mouwen iets korte zijn en dat de lengte van de broek wel nog prima is. Hoofdgast heb ik niet zoveel problemen mee, vind het juist fijn dat het niet slobbert. Zijn wel hele fijne pyjama's. Als je zoontje er tussenin zit zou ik zeker voor de grootste maat gaan.

3 jaar geleden

Reactie op lynne-24

En de normale kleertjes ook 80 denk je?
Voor shirtjes zou ik het sws doen. Qua broekje hangt het er vaak van af. Ik heb nu 1 van maat 68 die se nog past, maar had ook een andere in 68 die al veel te klein is. Zekerheidshalve zou ik maat 80 nemen als ik jou was..

3 jaar geleden

Voor de longsleeves zou ik 80 pakken. Pyamas weet ik niet.

3 jaar geleden

Weet iemand ook hoe de broeken van feetje vallen?

3 jaar geleden

Reactie op Sophie2019

Ik vind feetje heerlijke pyjamaatjes, maar niet zo blij met hoe ze vallen. ...
Ik was ook erg verbaasd... zocht naar knoopjes🤣

3 jaar geleden

Feetje valt meestal klein. Althans die ervaring heb ik.

3 jaar geleden

Reactie op denice92

Feetje valt meestal klein. Althans die ervaring heb ik.
Dan is 80 wel aan te raden

3 jaar geleden

Wij hebben een knulletje van 9 maanden maar hij is wat boven zijn gewicht, bij t merk feetje merk je dan al snel dat de mouwen van shirtjes snel krap zitten, hij past t wel maar of t lekker zit, met de pyjama's zijn we wel helemaal blij, Ik zou lekker voor maat 80 gaan evt mouwen oprollen en broekspijpen, kan je er wat langer mee doen😉

3 jaar geleden

Pyjama's van feetje fijn, maar vallen echt groot.. Gewone kleding feetje echt top, ook qua maat 😊👌

3 jaar geleden

Wij ook maatje 80 genomen.vorige ook net maatje groter besteld en daardoor ook langer ermee kunnen doen.en hij zit niet echt veel te groot.

3 jaar geleden

Mijn zoontje draagd altijd kleding en de pyjama van feetje ik vind dat het vergeleken met andere merken wel wat ruimer valt

3 jaar geleden

Hier valt feetje nogal kleiner dan bv Hema