16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze maar dan de normale variant en dus niet elektrisch. Ben er super blij mee! Hele stevige fijne fiets. Voorop heb ik een Yepp zitje en deze is tot 15 kg.

3 jaar geleden

Wij hebben nu een elektrische bakfiets. Maar dat is vooral omdat er een oudere zus bij is en omdat we achteraf wonen.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ik heb deze maar dan de normale variant en dus niet elektrisch. Ben er supe ...
Ja hier ook. Bevalt goed😊

3 jaar geleden

Popal fiets. Merk stoeltje weet in even niet

3 jaar geleden

Wij hebben een Cortina transport family, gaat al 4 jaar mee en tevreden. Beperking van voorop zitten is het gewicht van je kindje. Wij hebben ook een yepp zitje en die gaat tot 15kg. Onze oudste zit nog regelmatig achterop. Volgens mij mag dat al vanaf 9 of 10 maanden. Waarschijnlijk als ze goed kunnen zitten. Maar wij zijn dus voorop begonnen. Is leuker voor de kleine en jezelf vind ik!

3 jaar geleden

Ik ben erg blij met de Gazelle Bloom, fietszitje voor van Yepp. Ik zou zeker nog voor doen met deze leeftijd, ze zien dan zoveel en je hebt veel meer contact met ze als ze voorop zitten.

3 jaar geleden

Ik heb de Yepp Nexxt Mini, die is voorop en echt een aanrader. Heel fijn zitje en mooi. Zo gezellig voorop!🥰

3 jaar geleden

Ik heb een Cortina Common met een Urban Iki voorzitje. Helemaal tevreden mee!

3 jaar geleden

Ik heb een batavus quip extra cargo. Een hele fijne fiets. Wel elektrisch omdat ik 2 kinderen moet vervoeren

3 jaar geleden

Ik heb nu net een maandje de Cortina E-common family (heb je ook in de niet-elektrische variant) en bevalt mij goed! Omdat het een moederfiets/familyfiets is heb je meer ruimte tussen het zadel en het stuur. Ook vind ik het fijn om een dubbele standaard te hebben. Als stoeltje de bekende Thule Yepp Nexxt mini voorop (dochtertje is 15m). Echt heerlijk om samen te fietsen!

3 jaar geleden

Reactie op Dominique_88

Ik heb nu net een maandje de Cortina E-common family (heb je ook in de niet ...
Klinkt heel Goed zeg! Is dat dan deze?

3 jaar geleden

Reactie op Dominique_88

Ik heb nu net een maandje de Cortina E-common family (heb je ook in de niet ...
Heb je eventueel een link of een website waar we het eventueel kunnen bekijken..ik wil namelijk een elektrische

3 jaar geleden

Reactie op Dominique_88

Ik heb nu net een maandje de Cortina E-common family (heb je ook in de niet ...
Heb je een link waar ik het eventueel kan bekijken?

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Heb je een link waar ik het eventueel kan bekijken?
Dit is de elektrische variant: https://fietsenconcurrent.nl/collections/all/products/cortina-e-common-family-mm-n7-dames

3 jaar geleden

Reactie op noura-25

Klinkt heel Goed zeg! Is dat dan deze?
Die ik heb heb ik net gedeeld. Maar volgens mij zijn er ook veel mensen enthousiast over die U4. Die met 'family' erachter is de moederfiets: https://fietsenconcurrent.nl/collections/all/products/cortina-u4-transport-family-n3-dames Voor als je het fijn vindt om meer ruimte tussen stuur en zadel te hebben, voor het zitje voorop.