109 Reacties

3 jaar geleden

Yes ik heb een cortina fiets en fietszitjes van Urban Iki! Super fijn!

3 jaar geleden

Toevallig ook net naar aan het kijken dus ik lees mee! Met nog een extra vraag: wat doen jullie je kindje aan op de fiets in deze kou?

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Yes ik heb een cortina fiets en fietszitjes van Urban Iki! Super fijn!
😍😍

3 jaar geleden

De oudste zat zich af te vragen waarom ik nu perse een foto moest maken. Hij wilde naar ooomaaaa!!! Fietsen vindt ie verder heel leuk haha!

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

De oudste zat zich af te vragen waarom ik nu perse een foto moest maken. Hi ...
Aaahh heeerlijk! 😍

3 jaar geleden

Al een aantal keer gefietst! Wij hebben ook een urban iki fietszitje. Vind deze heel fijn en het voordeel is dat je een extra adapter kan aanschaffen en bijvoorbeeld op je vriend zijn fiets kan plaatsen, dan kan je heel makkelijk het fiets zitje overzetten op de andere fiets!

3 jaar geleden

Ik lees even mee! Toevallig ook iemand met een elektrische fiets?

3 jaar geleden

Tegen de kou heb je van deryan een voetenzak met regenjassen er in. Ik heb het stoeltje van yepp. Daar kun je ook een extra adapter bij halen. Stoeltje lijkt mij comfortabel want materiaal is stevig maar toch ook zacht (geen idee hoe ik dit moet omschrijven 😅) en door de gaten blijft er geen regen in staan

3 jaar geleden

Reactie op Jxx

Ik lees even mee! Toevallig ook iemand met een elektrische fiets?
Ja elektrische fiets van sparta. Moederfiets

3 jaar geleden

Reactie op Jxx

Ik lees even mee! Toevallig ook iemand met een elektrische fiets?
Ik heb een elektrische fiets met een yepp fietsstoeltje. Het is geen mama fiets maar toch zeer goed te doen. Mijn zoontje vindt het fietsen echt geweldig en is vaak boos als we weer thuis zijn. Ook heb ik een voetenzak van deryan erbij dan blijft hij lekker warm.

3 jaar geleden

Wij zijn gisteren voor het eerst wezen fietsen, zo leuk! 🥰

3 jaar geleden

Vera, dat is toevallig! wij zijn nu ook net op zoek naar een fiets. super handig al deze reacties. lees mee

3 jaar geleden

Elektrische fiets van cortina. Normaal halleluja model. En een bobike voor zitje!

3 jaar geleden

Ik heb gewoon een normale 'luxe' fiets. Daar hebben we een fietsstoeltje van Yepp op. Bevalt mij prima. We zijn al een paar keer kleine blokjes om geweest, even nar de eendjes. Vind ze wel leuk.

3 jaar geleden

Wij hebben ook al kleine stukje gefietst. Ze vond het heerlijk. Hebben een gewone fiets met een Yepp stoeltje erop!

3 jaar geleden

Hebben jullie er dan ook een scherm voor, tegen de wind/vliegjes of gewoon zonder?:)

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

De oudste zat zich af te vragen waarom ik nu perse een foto moest maken. Hi ...
Even Off topic maar: Wat een schatjes!

3 jaar geleden

Reactie op myl

Hebben jullie er dan ook een scherm voor, tegen de wind/vliegjes of gewoon ...
Ja ik heb wel met. Vind t wel fijner ofzo. Niet meteen vol in de wind!

3 jaar geleden

Reactie op 1234-mama

Even Off topic maar: Wat een schatjes!
Aah lief! Dankje!☺️

3 jaar geleden

Ik de winter is zo’n scherm wel heel fijn anders snijdt de wind echt in het gezichtje