109 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een cortina family elektrische fiets (mama fiets) moet nog wel een zitje aanschaffen maar dit model heeft extra ruimte.

3 jaar geleden

Wij hebben het yepp stoeltje, incl windscherm. En ik doe m een skipakje aan (hm) tegen de kou. Gisteren voor het eerst gefietst, zo leuk!!

3 jaar geleden

Ik lees ook graag even mee :) En wat een schattige snoetjes! Wij hebben nog niet gefietst, maar het lijkt me heerlijk! Zijn er ook mama's die ervaring hebben / of iemand kennen met een elektrische mamafiets van Stella? Die zag ik namelijk ook voorbijkomen bij het zoeken en ben wel benieuwd :)

3 jaar geleden

Ik heb 'n electrische Gazelle Miss Grace en een Thule Yepp Nexxt Mini voorzitje met windscherm! We hebben vorige week een stukje in de straat geprobeerd 😄

3 jaar geleden

Ik zie op internet voornamelijk de gazelle bloom of sparta amazone voorbij komen.. iemand daar ook ervaring mee ? 😬

3 jaar geleden

Iemand ervaring met het model "omafiets" om daar een fietszitje op te zetten? Dit natuurlijk in combinatie met stuurslot en dubbele standaard

3 jaar geleden

Hebben jullie ook ‘last’ van de kleine ruimte tussen het zadel en het zitje? Is dit veel ruimer bij een mama fiets?

3 jaar geleden

Reactie op Dominique_88

Ik lees ook graag even mee :) En wat een schattige snoetjes! Wij hebben n ...
Ja die heb ik! Super blij mee! Nog niet super veel ervaring verder, pas kleine stukjes gefietst, maar tot nu toe echt een fijne fiets!

3 jaar geleden

Lees mee! Ik wil graag een tweewieler elektrische bakfiets 😬

3 jaar geleden

Hier een mamafiets van bsp, niet heel duur maar wel echt een degelijke fietst. Nu twee jaar in gebruik en nog steeds heel blij mee. Voorzitje heb ik een yepp inclusief windscherm. Ook ideaal wanneer het gaat regenen, dan blijft je kleintje toch redelijk droog. Voor de oudste heb ik de yepp nexxt maxi gekocht. Die voelt qua materiaal ook echt heel fijn aan! Wil komende week voor het eerst gaan fietsen :)

3 jaar geleden

Is het noodzakelijk om een fiets te kiesen met extra ruimte tussen stuur en zadel? Of volstaat een ‘normale’ fiets? Ivm het kinderzitje

3 jaar geleden

Reactie op JM85

Is het noodzakelijk om een fiets te kiesen met extra ruimte tussen stuur en ...
Het scheelt volgens mij echt maar 2cm ook qua ruimte. Ik heb een normale fiets :)

3 jaar geleden

Reactie op JM85

Is het noodzakelijk om een fiets te kiesen met extra ruimte tussen stuur en ...
Ik vind t nu vooral handig nu ik er eentje achterop en eentje voorop heb... en toen ik zwanger was van de tweede en de oudste nog voorop zat (1 jaar en 3 maanden) dan ik er makkelijk tussen paste!😜

3 jaar geleden

Ik kan ook niet wachten om met onze dochter te fietsen. Ik heb van mijzelf een omafiets. Dus daar een zitje op doen is geen optie. Helaas door de lockdown kan je geen proefrit maken en om zomaar een fiets aan te schaffen vind ik ook geen fijne optie. Ik lees graag met jullie mee welke keuze jullie maken :)

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Ik kan ook niet wachten om met onze dochter te fietsen. Ik heb van mijzelf ...
Ik loop dus precies tegen hetzelfde aan! Ik heb nu dus wel een Ikki kinderzitje besteld en ga deze toch maar op mijn omafiets (tijdelijk) monteren

3 jaar geleden

Hier vandaag een stukje

3 jaar geleden

Jammer dat de fietsenwinkels dicht zijn😞 Mijn zoontje kan zitten en we zouden graag willen fietsen. Zijn er (web)winkels die aan huis komen met fietsen om te testen??

3 jaar geleden

Reactie op klein-geluk

Hier vandaag een stukje
Wat een schatje 🥰🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Ik kan niet wachten om te gaan fietsen maar mijn zoontje kan nog niet zelf tot zit komen. Hij blijft wel (even) zitten als ik hen neerzet in zit. Ook in de triptrap moet ik hem nog stutten met een opgerolde hydrofieldoek omdat ik een kleine, slanke baby heb. Kunnen jullie baby’s wel al zefstandig tot zit komen? Welk stoeltje adviseren jullie voor een klein baby’tje? ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mijntje88

Ik kan niet wachten om te gaan fietsen maar mijn zoontje kan nog niet zelf ...
Mijn dochtertje (8mnd) kan niet zelfstandig tot zit komen. Wel kan ze heel goed stevig zitten en ze zit zelfs af en toe al in het winkelwagentje. Maar ik wacht ook nog even minimaal een maandje met fietsen!