109 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben nog niet gefietst. Maar onze moederfiets hebben we te koop staan. We hebben een electrische bakfiets gekocht omdat onze oudste bijna naar school gaat. En we wonen achteraf dus dan is electrisch wel fijn 😉

3 jaar geleden

We hebben al gefietst met een fiets van oma met versnellingen (had zelf een oma fiets model waar het zitje niet goed op paste). Heb bobike fietstoeltje met windscherm en doe hem een lekkere skipak aan en een extra mutsje onder het skipak. Ik wou kijken naar bsp familie fiets, hoorde ik goede verhalen over. Maar inderdaad omdat we nu geen proefrit kunnen maken dit maar even zo opgelost. Hij kan nog niet zelfstandig tot zit komen maar als ik hem neerzet in zit wel al een hele tijd volhouden. Verder kan hij al rollen sinds dat hij 2,5/3 maanden is en ligt hij sindsdien ook liefst op zijn buik dus zijn nek en rugspiertjes zijn wel sterk genoeg. Iemand ervaring met bsp familiefiets? Zit nog te twijfelen aan elektrisch. Ik ga namelijk buiten de stad wonen en dan is het misschien wel handig, maar wil ook niet voor elk mini ritje de elektrische gaan pakken...

3 jaar geleden

Bij gebrek aan beter (geen nieuwe fiets kunnen uitproberen, nu de winkels dicht zijn) hebben wij een Iki zitje besteld en vandaag op mijn omafiets gemonteerd. Werkte prima!

3 jaar geleden

Reactie op Smaas

We hebben al gefietst met een fiets van oma met versnellingen (had zelf een ...
Ja hier een bsp family elektrische fiets! Kenden iemand die er een had en moet zeggen dat hij heel erg bevalt. Ben zelf sportief dus wilde er niks van weten maar met al best een bolle babybuik vond ik m vorig jaar echt top! Stoeltje en scherm zetten we er dit weekend op dus nog niet mee gefietst. Hopelijk snel aangezien beetje regenweek lijkt te worden!

3 jaar geleden

Wij hebben een urban iki zitje, leuke stoeltjes zijn dat! Hier een transport fiets. Dit wil net, alleen nog niet met haar gefietst. Ik moet nog even geduld hebben. Wel deze voetenzak en poncho in 1 tweedehands gekocht. Ideaal voor in het koude weer!!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Ja hier een bsp family elektrische fiets! Kenden iemand die er een had en m ...
Ah bedankt voor je reactie! Mijn ouders wonen 10 km en de ouders van m’n vriend 20 km van ons huis en willen op een gegeven moment dat allemaal fietsen gaan doen. We hebben het idee als we gewone fietsen hebben dan ook snel de auto pakken en dat de stap heel veel kleiner wordt als we een elektrische fiets hebben waar we dan kind (en mogelijk in de toekomst meer) mee kunnen nemen en niet een iemand onwijs aan t zwoegen is. Maarja dat moeten we nog even bedenken.

3 jaar geleden

Leuk al die fietszitjes! Wij zijn zelf paar maanden geleden voor een fietskar van Thule gegaan. Deze met een infant sling erbij. Zo konden we al fietsen voordat ons zoontje goed kon zitten.

3 jaar geleden

We zijn al paar keer gaan fietsen. Wij zijn heel tevreden over de Yepp stoeltjes 🙂

3 jaar geleden

Vandaag mijn nieuwe fiets binnen gekregen en volgens mij vind ze het wel leuk:)

3 jaar geleden

..

3 jaar geleden

Weet iemand of de voetenzak van Deryan zo hoort? We hebben hem van iemand gekregen. 😬

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Weet iemand of de voetenzak van Deryan zo hoort? We hebben hem van iemand g ...
Deze vrouw heeft een review op de site staan. Daar staan wat foto’s bij. Is er niet ergens een beschrijving te vinden? Misschien op de site van deryan zelf? https://www.lifesabout.nl/de-bike-away-voetenzak-van-deryan-review/

3 jaar geleden

Hier ook al druk aan het fietsen! Iemand nog de gouden tip als je naar een winkel fietst , waar ze geen winkel karretjes hebben? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Hier ook al druk aan het fietsen! Iemand nog de gouden tip als je naar een ...
Ik bedoel natuurlijk , waar laten jullie jullie kindje dan? Op de arm lijkt me best lastig boodschappen doen..

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Ik bedoel natuurlijk , waar laten jullie jullie kindje dan? Op de arm lijkt ...
Draagzak mee in fietstas?

3 jaar geleden

Wij net voor de eerste keer gefietst, klein rondje door de wijk 😍 Siem vond het allemaal wel prima! Blij met het fietszitje en scherm van Bobike maar vooral met het lekkere dikke pak van h&m (sale)😉 Vond het wel een beetje spannend hoor haha

3 jaar geleden

Even uit nieuwsgierigheid.. kunnen jullie kindjes allemaal zelf in zitstand komen? Wij gebruiken nu wel de kinderstoel met eten. Dat gaat goed. Alleen zit hij nog niet zelf..

3 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Hebben jullie ook ‘last’ van de kleine ruimte tussen het zadel en het zitje ...
Ik heb een gewonnen cortine u5. Dus niet de mama variant. Past gewoon met een zitje hoor. Het zitje komt heel hoog. Dus geen last van. En heb een Yepp Thule. Heel blij mee! Dit weekend voor het eerst gefietst. Zo leuk!!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Even uit nieuwsgierigheid.. kunnen jullie kindjes allemaal zelf in zitstand ...
Hebben wij bij onze oudste niet gedaan, zij kon pas zelf zelfstandig tot zit komen toen ze bijna 1 was. Met 9 maanden toen ze goed zelfstandig los kon zitten gaan fietsen