109 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Even uit nieuwsgierigheid.. kunnen jullie kindjes allemaal zelf in zitstand ...
We zijn al gaat fietsen toen ze goed zelfstandig zat. Met 7 maand ong. Vanaf vandaag (8 maand) kan ze zelfstandig tot zit komen!

3 jaar geleden

Wat een lieve foto's allemaal, maar ik vraag me wel wat af.. Dragen jullie kleintjes geen helm? Wij wonen in het buitenland en hier is het echt verplicht om kinderen een helm op te zetten, en zelf zou ik ook niet willen fietsen met onze kleine ukkies zonder helm. Ons zoontje is van 8 mei en we hebben afgelopen weekend voor het eerst gefietst, hij vond het fantastisch! Wij hebben gewacht tot hij zelfstandig tot zit kon komen.. Zo fijn om eindelijk weer lekker overal op de fiets naartoe te kunnen.

VRIEND

3 jaar geleden

Zijn er ook mensen die een fiets hebben met zo’n rekje voorop? Lijkt me aan ene kant handig maar weet niet of de voetjes dan uiteindelijk in de weg komen te zitten. Iemand ervaring mee??

3 jaar geleden

Reactie op n05052020

Zijn er ook mensen die een fiets hebben met zo’n rekje voorop? Lijkt me aan ...
Ja die heb ik sinds een week! Zit totaal niet in de weg! Ik ga nog een mand aanschaffen zodat ik mijn boodschappen er in kan doen.

3 jaar geleden

Reactie op n05052020

Zijn er ook mensen die een fiets hebben met zo’n rekje voorop? Lijkt me aan ...
Ik heb dit gehad op een oude fiets. Heb nu fietstassen en vind dat veel fijner. Ik denk dat met mijn dochter erbij dat mijn fiets anders topzwaar zou worden.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op avnm

Ja die heb ik sinds een week! Zit totaal niet in de weg! Ik ga nog een mand ...
Oh dankje voor je reactie fijn om te weten :)!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Ik heb dit gehad op een oude fiets. Heb nu fietstassen en vind dat veel fij ...
Jaa dat denk ik ook hoor, was meer van als ze uiteindelijk achterop gaat in stoeltje is zo’n rekje wel handig. Maar was benieuwd of het in de weg zag zolang het stoeltje voorop zit. Daarnaast zag ik ook een leuke fiets die toevallig zo’n rekje heeft 😂

3 jaar geleden

Reactie op n05052020

Zijn er ook mensen die een fiets hebben met zo’n rekje voorop? Lijkt me aan ...
Ik heb een klein rekje met een klein kratje aan de voorkant. Past samen met het stoeltje. Denk wel dat een kindje en spullen voorop vrij zwaar stuurt, maar heb het nooit tegelijk gedaan (kratje pas aangeschaft toen de oudste naar het achterzitje ging en met de jongste fiets ik nog niet).

3 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Weet iemand of de voetenzak van Deryan zo hoort? We hebben hem van iemand g ...
Dit is ook gewoon een normale fiets toch? Wil dat?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Ik heb een klein rekje met een klein kratje aan de voorkant. Past samen met ...
Jaaa ben inderdaad ook niet van plan kindje + spullen voorop te doen. Maar heb nu een fiets op t oog die toevallig zo’n rekje heeft maar twijfelde of het paste! Ga ook pas een kratje gebruiken zodra ze achterop gaat. Maar thanks, fijn om te horen dat het dus wel past met zo’n rekje😊

3 jaar geleden

Ja al twee keer een fietstochtje gemaakt. Ik heb zelf een van bobike, bevalt goed, ook makkelijk van de fiets te halen.

3 jaar geleden

Reactie op n05052020

Jaaa ben inderdaad ook niet van plan kindje + spullen voorop te doen. Maar ...
Bij mijn fiets (gazelle miss grace elektrisch) moest ik wel het stukje rek los/eraf halen die verticaal staat. Anders kon het zitje er niet op voor. Maar je kan deze gewoon los schroeven

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Bij mijn fiets (gazelle miss grace elektrisch) moest ik wel het stukje rek ...
Oh dat is ook goed om te weten, dankjewel! Ga ik daar ook rekening mee houden dat het eventueel nog los kan😊

3 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Hebben jullie ook ‘last’ van de kleine ruimte tussen het zadel en het zitje ...
Het verschil is volgens een vriend van me (die bij een fietsenwinkel heeft) maar 3 cm met veel gewone fietsen. Gewoon kijken en testen dus.. met zitje. Een niet mama fiets met ruime instap vind ik zelf fijner met mijn korte armen anders zit je weer zo voorover. Zolang je niet met zwangere buik en een zitje op de fiets hoeft is volgens hem een mama fiets niet nodig.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Jammer dat de fietsenwinkels dicht zijn😞 Mijn zoontje kan zitten en we zou ...
Ja dat mag op afspraak.. Ik heb ook een proefrit voor de deur gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Jiv

Het verschil is volgens een vriend van me (die bij een fietsenwinkel heeft) ...
Dit inderdaad! Ik kon zelfs op mijn gewone elektrische fiets met voor zitje nog tot 6 maanden zwangerschap. Ook proefrit gedaan op een moeder fiets maar was echt weinig verschil met de fiets die ik wilde (gazelle miss grace)

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Even uit nieuwsgierigheid.. kunnen jullie kindjes allemaal zelf in zitstand ...
Ja ik heb wel echt gewacht tot hij zelfstandig tot zit kon komen. Het scheelt dat meneer daarvoor ook echt nog niet kon blijven zitten. Zodra ik hem zittend op de grond had gezet viel hij om, totdat hij zichzelf vanuit lig naar zit kon krijgen. Vanaf dat moment kan hij ook pas blijven zitten :)

3 jaar geleden

Ik heb vorige maand de elektrische gazelle miss grace gekocht met een zitje van yepp. We zijn al een klein rondje wezen fietsen maar was echt nog te koud 😊 ben super blij met deze stevige mooie fiets echt een aanrader.

3 jaar geleden

Reactie op Jiv

Ja dat mag op afspraak.. Ik heb ook een proefrit voor de deur gedaan
Helaas niet bij ons in de buurt. Alleen reparaties op afspraak.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Helaas niet bij ons in de buurt. Alleen reparaties op afspraak.
Wat jammer, ik heb ook een fietswinkel gevonden bij ons in de buurt die mij even wil laten proeffietsen. Iemand ervaring met de gazelle bloom?