109 Reacties

3 jaar geleden

We hebben nog niet gefietst, zal aankomende week wel gebeuren. Heb een mama fiets van sparta, thule yepp nexxt mini met windscherm en m'n dochter krijgt sowieso een helm op ook. Zag dat een andere mama er ook al naar vroeg en mij viel ook op dat er nergens helmen worden gebruikt, vindt je dat niet eng? Zeker als je fiets elektrisch is, je gaat zo hard, je kindje zit extra hoog en heeft bij een val geen andere keuze dan mee gaan met je fiets...moet er niet aan denken

3 jaar geleden

Reactie op Jennifer1307

We hebben nog niet gefietst, zal aankomende week wel gebeuren. Heb een mama ...
Ja eigenlijk heel gek dat het in nederland gek is als je je kind of zelf met je helm op fietst...

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Wat jammer, ik heb ook een fietswinkel gevonden bij ons in de buurt die mij ...
Ja ik heb de Gazelle Bloom, fiets heerlijk. Ben super tevreden.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Helaas niet bij ons in de buurt. Alleen reparaties op afspraak.
Halfords.. Maar volgens mij een landelijke regel dat het mag. Zou gewoon bellen. Maar bij de winkels kan je alleen voor reparaties terecht. Hetzelfde als met auto's momenteel..

3 jaar geleden

Ik ben voor de gazelle bloom gegaan met een yepp zitje. Van de week kom hij binnen. Nu al zin in!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb vandaag de gazelle bloom met het yepp zitje gekocht. Mijn zoontje is bijna 9 maanden, kan redelijk goed los zitten. Vandaag een heel klein stukje gaan fietsen. Nog geen 10 minuten. Met helmpje op en in zijn skipak. Meneer vond het super leuk! Heel erg blij met mijn nieuwe fiets!!

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Ik ben voor de gazelle bloom gegaan met een yepp zitje. Van de week kom hi ...
Had je ook andere merken geprobeerd ?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Had je ook andere merken geprobeerd ?
Nee ik had zelf een gazelle orange, fiets eigenlijk al jaren op een gazelle. Heb een proefrit gemaakt en vind hem heel fijn fietsen. Wel een ander zitje geprobeerd (bobike) maar yepp zitje is minder diep waardoor je er minder tegenaan komt met je knieën.

3 jaar geleden

Gazelle bloom via marktplaats 🤗

3 jaar geleden

Toevallig vandaag voor het eerst gefietst heerlijk in dr ski-pak voorop gezeten. Ze keek dr oogjes uit. Fiets is van montego, zitjes en windscherm van Bobike, 2e hands gekocht. 😊

3 jaar geleden

Vandaag voor het eerst met 2 kindjes gefietst. Heerlijke met bakfiets (electrisch) van vogue.

3 jaar geleden

Ik ben op zoek naar nieuwe "moederfiets" heb nu vouge elite fiets en urban iki stoeltje maar heb weinig ruimte, ben zelf "groote vrouw". Heb besteld skipak voor onze meisje en als goed is zaterdag ga wij eerste keer fietsen. Spannend.

3 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Hebben jullie ook ‘last’ van de kleine ruimte tussen het zadel en het zitje ...
Bij mi is weinig ruimte, denk zelf om zadel helemaal naar beneden te doen. Anders moet ik wel mamafiets kopen en nu met corona is wel moelijk.

3 jaar geleden

Reactie op Daisy99

Dit is ook gewoon een normale fiets toch? Wil dat?
Ja, gaat prima. Opstappen is op het begin lastig, maar na een aantal keer went het. Is een Gazelle Vento e-bike. Ik heb deze nu ruim 2 jaar en de fiets bevalt erg goed.

3 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Ja, gaat prima. Opstappen is op het begin lastig, maar na een aantal keer w ...
Fietsstoeltje en scherm zijn trouwens van Bobike.

3 jaar geleden

Reactie op Mama van NORA

Bij mi is weinig ruimte, denk zelf om zadel helemaal naar beneden te doen. ...
Ja ik vind het ook lastig. Wil nu wel echt een mamafiets kopen, maar nog geen idee welke. Kijk nu een beetje naar de Stella fiore, is ook elektrisch. Als jullie ervaringen hebben met mamafietsen hoor ik het graag!

3 jaar geleden

Mijn nieuwe fiets. Erg blij mee

3 jaar geleden

Reactie op sanne101291

Ja ik vind het ook lastig. Wil nu wel echt een mamafiets kopen, maar nog ge ...
Zelf weten... maar ik vind bij Stella de mama fiets geen goede prijs kwaliteit verhouding. Ben zelf voor een cortina family gegaan:) ook elektrisch

3 jaar geleden

Wij ook van de week voor het eerst! Super gezellig! 💙

3 jaar geleden

Jaaaa heerlijk en hij is zo diep inslaap geraakt dat was niet de bedoeling haha