109 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst en ze vond het fantastisch! Ik heb recent deze fiets gekocht (sparta amazone) en we hebben een yepp nexxt mini stoeltje en bevalt heel goed!

3 jaar geleden

Ik heb zelf gisteren de moeder fiets van Stella gekocht, Stella heeft nu kortingen en hij fietste heerlijk. Deze is elektrisch.

3 jaar geleden

Reactie op Roosjee7

Ik heb zelf gisteren de moeder fiets van Stella gekocht, Stella heeft nu ko ...
Gewoon op hun eigen site of niet? Ik zie de kortingen niet. En welk model heb je gekozen? Ik ben zelf ook aan het twijfelen

3 jaar geleden

Cortina family elektrische fiets met yepp stoeltje en idd toch helmpje. Hij vind het prima 👌

3 jaar geleden

Reactie op LiCo

Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst en ze vond het fantastisch! Ik ...
Misschien een domme vraag hoor... maar is dat een skipakje wat de kleine aanheeft of... onze fiets komt volgende week binnen en zie vaak kindjes met zo een pakje aan.

3 jaar geleden

Reactie op Roosjee7

Ik heb zelf gisteren de moeder fiets van Stella gekocht, Stella heeft nu ko ...
Welke heb je gekocht als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Misschien een domme vraag hoor... maar is dat een skipakje wat de kleine aa ...
Ja, afgelopen week voor heel weinig nog even op marktplaats gescoord 🤭 Ik had een Ielm pak bedacht omdat dat wind en regen tegenhoudt, maar was bang dat de wind nog wat koud zou zijn. En zo'n skipak is een stuk makkelijker aantrekken dan extra laagjes!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Even uit nieuwsgierigheid.. kunnen jullie kindjes allemaal zelf in zitstand ...
Wij vandaag met zoontje van net 9 maand voor het eerst gefietst. Hij kan nog niet zelfstandig tot zit komen maar wel lang blijven zitten.

3 jaar geleden

Gister voor het eerst samen gefietst 😍. Echt heeerlijk! denk dat ik de hele week ben fietsen😂. Hoelang fietsen jullie met jullie kindjes? Ik wil ergens heen fietsen maar dat is ruim 30/40 minuten fietsen.