Onze dochter heeft een klein beetje flaporen maar mijn man en ik hebben dit beiden niet en ook niet in de familie. Kan zoiets nog bijtrekken oid? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja onze zoon heeft ook een beetje flappies. Niemand in onze families, dus ik ben ook benieuwd waar dit vandaan komt. Ik moet volgende week naar het consultatiebureau, dus ga het daar ook even navragen.
Hier ook, maar mijn schoonvader heeft het ook wel. Ach ik stoor me er niet aan zolang mijn zoontje zich er niet aan stoort en zowel is het rap opgelost tegenwoordig. Komt vaak voor
Dit oor flapt het meest. Daar trekt ze altijd aan als ze moe is. De andere kant is misschien normaler omdat ze die met rust laat. Ben benieuwd naar wat het cb zegt!
Vaak zijn flaporen al zichtbaar vanaf de geboorte echter kan het gebeuren dat afstaande oren pas later duidelijk zichtbaar worden, nadat het hoofd van vorm is veranderd. Flaporen kun je niet voorkomen. Vaak zijn flaporen erfelijk, maar het kan ook spontaan ontstaan.
Hier is het erfelijk. Hij heeft het gelukkig niet zo zwaar als ik het gehad heb.
Als het hem stoort later krijgt hij net zoals mij een operatie. We zien wel. 😉 het stoort mij niet.
Hier hebben beide families flaporen, mijn baby (nog) niet.
Mijn man heeft ook flaporen, is er nooit mee gepest en ik vind hem hartstikke sexy. Ik zou me niet te druk maken.