50 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Evdp97

Oh jeetje haha. Zoontje van 8 mnd hier en krijgt volgende.... 07.00 fles 1 ...
Is het echt overgeven ? Of meer kokhalzen omdat ie nu moet leren kauwen ipv flesvoeding wat ie zo door kan slikken?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Hier ging het uiteindelijk redelijk van zelf. Tot halverwege januari hadd ...
Nou we hebben ook besloten om eerst inderdaad fruit of brood ofzo te geven en dan de fles... moet zeggen sinds dat we zaterdag minder zijn gaan geven drinkt ze zelf ook minder. Wel komt ze weer in de nacht steeds vroeger en de ochtend dan ook steeds vroeger... Maar ik kan natuurlijk niet van de een op de andere dag een fles weg laten als ze normaal 4x 180 dronk... nu krijgt ze veel minder dan voorheen en erbij alleen een cracker extra... het is nog even zoeken voor ons

3 jaar geleden

Wij geven 6.00uur flesje 7.30 1 boterham 10.30 fruit 12.00 1 boterham 12.30 flesje 16.00 warm eten 21.00 flesje Hij slaapt hiermee goed de nacht door. We bieden hem tussendoor diksap aan

3 jaar geleden

Reactie op Danique94

Hier hebben wij: 7/8uur fles van 180cc 09.30/09.45uur fruithapje 10.00 tot ...
Oh gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was en het dus niet goed deed... Bram heeft ook dit ritme. En gaat prima!

3 jaar geleden

Wij hebben sinds een week of 2 de fles van 15.00 uur weggelaten en ze krijgt nu stuk fruit. Gaat prima!

3 jaar geleden

Reactie op cha2020

Het is toch mijn mening. Doe niet zo agressief
Als jij niet zo generaliseert

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Nou we hebben ook besloten om eerst inderdaad fruit of brood ofzo te geven ...
Ja een hele fles weglaten zou ik ook niet meteen doen. Vooral omdat je merkt dat ze het echt nog op drinkt. Uiteindelijk denk ik ook vaak dat kindjes het goed kunnen aangeven en regelen. Natuurlijk met wat schuiven komt dat goed. Uiteindelijk gewoon een beetje uitproberen en kijken wat voor je kleine meid werkt.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Ja een hele fles weglaten zou ik ook niet meteen doen. Vooral omdat je merk ...
Nou vandaag heeft ze om 7.30 gedronken toen maar 140 daarna om 12.45 180 op en om 19.30 180 op... dus eigenlijk uit haar zelf laat ze een fles vallen.. benieuwd hoe ze de nacht doet