28 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben die val alecto, gisteren getest en werkt prima

5 jaar geleden

Voor difrax s flessen vraag ik me ook af. Want die is precies nergens meer bestelbaar

5 jaar geleden

Wij hebben van prenatal eigen merk, werkt prima. Heel blij mee. Hebben in 't begin een difrax fles gehad die paste erin en nu hebben we de dr brown fles en die past er ook in.

5 jaar geleden

Ik zou eerst flessen uitproberen als kleine er is! Is heel verschillend per baby namelijk... Flessenwarmer hier trouwens nooit gebruikt uiteindelijk..

5 jaar geleden

Op m'n werk hebben we die van Avent, passen tot nu toe alle flessen in, ook difrax! Nadeel bij de combi van difrax en een flessenwarmer vind ik wel dat t hete water in het randje gaat zitten van de onderkant, omdat je die eraf kan draaien zegmaar. Snap je wat ik bedoel? Weet even niet hoe ik het duidelijk uit kan leggen. Dat hete water komt er dan uit als je de fles omdraait. Dus dat is wel uitkijken!

5 jaar geleden

Reactie op Mommy Susu

Wij hebben die val alecto, gisteren getest en werkt prima
Passen de difrax daar ook in?

5 jaar geleden

Wil je een flessenwarmer aanschaffen voor het gemak qua temperatuur of voor snel opwarmen? Want veel flessenwarmers zijn eigenlijk niet zo snel en acuraat. Het is alleen zo dat ze de flesjes op de juiste temperatuur brengen (waarvan veel helaas ook te heet worden als het niet 100% volgens de gebruiksaanwijzing wordt gebruikt) en natuurlijk welk flesje je uiteindelijk gaat gebruiken is ook nog eens een vraagteken natuurlijk.. Ik wilde ook graag een flessenwarmer aanschaffen maar heb besloten om dit niet te doen. Gewoon opwarmen in een pannetje of kom met heet water werkt sneller namelijk (is mij verteld door meerdere mensen). Het is natuurlijk voor iedereen anders maar dit is wat ik erover hoorde! ☺

5 jaar geleden

Wij willen de flessenwarmer voor s nachts gebruiken. Dit omdat onze dochter vlakbik de trap slaapt en de kans bestaat dat zij wakker wordt 🙈 vandaar een flessenwarmer. En als de difrax flessen erin passen dan passen eigenlijk alle flessen er wel in. De s fles is de breedste heb ik begrepen

5 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Wij willen de flessenwarmer voor s nachts gebruiken. Dit omdat onze dochter ...
Klopt alleen houd er wel rekening mee dat sommige flessenwarmers wel 15 a 20 mins nodig hebben dus dat moet je dan wel meerekenen als je opstaat, anders kan die kleine ongeduldig worden 🤗

5 jaar geleden

First time mommy dus hij zit nog in de doos maar wij hebben de Philips Avent flessenwarmer 🙈
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Wij hebben een waterkoker die je op temperatuur kan instellen en deze ook warm houdt. Die gebruiken wij om de moedermelk op te warmen. Zeker met 2 baby s een aanrader😉 Kunstvoeding kan veilig in de magnetron opgewarmd worden.

5 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Klopt alleen houd er wel rekening mee dat sommige flessenwarmers wel 15 a 2 ...
Dank je wel. Dan wordt het gewoon naar beneden lopen en de magnetron gebruiken 😂

5 jaar geleden

Reactie op Jvb87

Dank je wel. Dan wordt het gewoon naar beneden lopen en de magnetron gebrui ...
Ja hoor gewoon lekker in de magnetron en als je tijd hebt heet water uit de waterkoker. Die flessenwarmer ligt binnen 3 dagen in de kliko😂😂😂 duurt eeuwen

5 jaar geleden

En voor de nacht kun je ook gekookt water in een thermosflesje doen en meenemen naar boven

5 jaar geleden

Toen ons eerste zoontje de difrax fles pakte, hebben wij een speciaal warmte element met opwarm station aangeschaft van difrax. Het element draai je op de onderkant van de fles. En zet je in het station als je hem warm gaat maken. Binnen paar min is hij op de goede temp.

5 jaar geleden

Wij hebben de flessenwarmer van nuby aangeschaft bij onze eerste. Deze warmt de flessen snel op en ook op de goede temperatuur! Met de magnetron moet je uitkijken is mij verteld, omdat deze niet gelijkmatig opwarmt. Zo kan het zijn dat de melk op de ene plek warmer wordt dan op de andere.

5 jaar geleden

Reactie op Paddy-24

Wij hebben de flessenwarmer van nuby aangeschaft bij onze eerste. Deze warm ...
Met de magnetron nooit problemen gehad met onze dochter 😉 dus denk dat hem dat weer gaat worden als ik zo de antwoorden lees

5 jaar geleden

Geen flessen warmer maar een water warmer. Deze hebben wij gebruikt en vinden dit 10x makkelijker dan flessen warmer. Je gooit het water er boven in en binnen paar sec heb je het water op precies de goeie temperatuur dan hoef je dus alleen nog je melk der in te doen. Maar weet niet of je voor kv of bv gaat
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op XSaar

First time mommy dus hij zit nog in de doos maar wij hebben de Philips Aven ...
Hier hetzelfde verhaal! Wij hebben de flessen van Avent en zou graag borstvoeding willen geven. Ik heb gehoord dat borstvoeding niet in de magnetron mag en dat de flessen van avent te groot zijn voor andere flessenwarmers. Daarom de Philips Avent flessenwarmer aangeschaft!

5 jaar geleden

Reactie op Tiissy

Geen flessen warmer maar een water warmer. Deze hebben wij gebruikt en vin ...
Dat ziet er inderdaad wel super makkelijk uit!! Blijkbaar geven ze standaard nu koude papjes, maar moest ze liever warm drinken, lijkt dit me wel een goede oplossing!