14 Reacties

3 jaar geleden

Tandjes???

3 jaar geleden

Kan zijn dat je de temp niet ver genoeg gedaan hebt, ook gehad met m'n zoon en mijn zoon had in de zoemt 34.6 en was gewoon oké volgens de hap zolang hij plast en drinkt en oke voelt.. maar jouw kleintje was gisteren warm dus ik zou voor zekerheid bellen

3 jaar geleden

Reactie op levvie

Tandjes???
Ja dat zou zeker kunnen, maar komt dan een lage temp ook vaak voor?

3 jaar geleden

Kan zijn dat je de temp niet ver genoeg gedaan hebt, ook gehad met m'n zoon ...
Ja ik stop hem er ver genoeg in. Dat is het niet. Ze oogt verder wel oke. Maar vind de schommeling zo vreemd

3 jaar geleden

Dochters zijn hier ook vaak onder de 36. Schijnt niet gelijk niet goed te zijn.

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Dochters zijn hier ook vaak onder de 36. Schijnt niet gelijk niet goed te z ...
Oke! Gelukkig! Ja voor de zekerheid bel ik dalijk wel even. Kan geen kwaad denk ik 😊 zeker niet als het gaat om je eigen vlees en bloed 😀

3 jaar geleden

Hier ook wel eens onder de 36 graden. Eerste keer meteen de HAP gebeld. Als je kindje verder niet ziek is of oogt (slapjes/slecht reageren etc) dan is er vaak niks aan de hand. Lekker bij je nemen en aan jou op laten warmen. Geen warme kruik erbij was t advies. Das een te groot contrast. Maar zeker even zelf bellen als je het niet vertrouwt! 🍀

3 jaar geleden

Ja ik had precies hetzelfde met m'n dochtertje van de week. Ze had paar dagen koorts, ik vermoed door tandjes. En vervolgens te lage temperatuur. Ik maakte me flink zorgen en contact met huisarts opgenomen. schijnt vaker te gebeuren, bij koorts koelt het lichaam dan iets teveel af en schiet de andere kant op. Goed warm houden en bij temp lager dan 35,5 contact opnemen was het advies. Verder geen reden tot zorgen zeiden ze tegen ons. Beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Hier ook wel eens onder de 36 graden. Eerste keer meteen de HAP gebeld. Als ...
Ja ben afgelopen nacht 100 keer op en neef gelopen. En uiteindelijk ben ik samen met haar op de bank gaan liggen en heeft ze 2,5 uur knok out gelegen. Maar toen dacht ik, ik vind het allemaal wel best maar ik moet echt ook nog heeeeel even slapen. Dus heb ik haar in bed gelegd weer en was het voor een half uurtje goed 😅 ben kapot plus

3 jaar geleden

Reactie op MandyXXXXX

Ja ik had precies hetzelfde met m'n dochtertje van de week. Ze had paar dag ...
Oke dit is fijn om te lezen, omdat het echt wel een gelijkenis is. Het is zo sneu om je meisje eigenlijk zoveel pijn te zien hebben! 😘

3 jaar geleden

Ook wel eens gehad met de oudste, de huisarts zei toen tegen mij.. dat dat kon omdat haar lichaam aan het vechten was tegen het virus en dan kan je temperatuur laag worden en daarna weer normaal. Geen idee of dat bij jou ook zo is hoor

3 jaar geleden

Na koorts is een temperatuur daling heel normaal. Warm inpakken na een uur nog meten als het dan nog steeds zo is, even bellen.

3 jaar geleden

Gewoon even bellen om te overleggen

3 jaar geleden

Bij ons hier altijd na koorts (of ja de 3x dat ze koorts had) een flinke dip in temp. Warm aankleden en lekker laten slapen als ze het nodig heeft.