21 Reacties

6 jaar geleden

Ik kan niet helpen mijn dochter spuwt ook alle soorten terug uit 馃槥

6 jaar geleden

Mijn dochter deed dat ook. Ik heb toch nog de bibs speen gekocht en die bevalt haar goed.

6 jaar geleden

Hier de bibs speentjes! Mijn oudste wilde alleen die, ons buurmeisje ook en nu onze jongste ook weer!

6 jaar geleden

Mijn dochter wil ook geen speen maar wel mijn pink, misschien werkt dat?

6 jaar geleden

Difrax newborn die ronde is bij onze meid de enige speen die ze wilt

6 jaar geleden

Reactie op Miek030

Mijn dochter wil ook geen speen maar wel mijn pink, misschien werkt dat?
Dan kan je de bibs speen eens proberen. Onze oudste wilde ook alleen pink en geen tut en de bibs speen wilde hij wel!

6 jaar geleden

Bij ons is de bibs speen de enige welke hij wel pakt!

6 jaar geleden

Wij hebben de bibs speentjes! Andere spuugt ze ook snel weer uit.

6 jaar geleden

Misschien eerst een pink proberen of het echt zijn zuigbehoefte is? Zo ja, zou ik meerdere spenen proberen. Mijn eerste pakte de dental van difrax heel goed, mijn tweede alleen een rechte met bolletje van avent. Dacht, koop ik er nog een bij, dezelfde vorm en lengte, deze pakt hij weer niet. Het kan even puzzelen zijn, maar vind het echt een uitkomst bij krampjes.

6 jaar geleden

Reactie op Lissebis2019

Misschien eerst een pink proberen of het echt zijn zuigbehoefte is? Zo ja, ...
Ik heb de pink ook geprobeerd dat gaat ook even goed maar dan is hij weer overstuur. Ik ga de bibs speen nog proberen want ik heb al verschillende merken geprobeerd maar geen een werkt.

6 jaar geleden

Oke dan ga ik de bibs speen eens proberen bedankt voor de tips!

6 jaar geleden

Wij hebben 1tje helemaal van latex met een ronde speen lijkend op tepel. 脌 la bibs speen, alleen heeft deze dus geen plastic stuk. Deze houdt hij het langste vast. Ik heb hierna de bibs geprobeerd, omdat die lichter is dan zo'n hele van latex, maar die tuft hij dus meteen weer uit.. je hebt ze van hevea en suavinex geloof ik

6 jaar geleden

Wij gebruiken de Philips Avent. Hadden ook speentje van Difrax maar die wil ons mannetje niet.

6 jaar geleden

Ik heb ook bibs speen, vind ze erg fijn. In de nachten krijgt ze hem niet ze heeft er ook geen behoefte aan dan. En ze staan zo leuk zo grote speen in zo klein bekkie

6 jaar geleden

Hier goed beholpen met het merk MAM, eerst difrax geprobeerd maar ging echt niet.. de rede was omdat grote zus ook MAM had en maar 1 soort wil.. we waren bang dat ze Leon zijn tutjes ging afnemen.. gelukkig kent ze het verschil tussen haar tut en die van broer.

6 jaar geleden

Ik heb geen speen kroelen wiegen lopen als dat nodig is

6 jaar geleden

Hier een rechte van Avent. Ze is er heel wisselend mee, en wil 'm ook alleen echt als ze moe is of zuigbehoefte heeft. Soms wil ze 'm ook gewoon helemaal niet, en dan loop ik zachtjes met haar door het huis. Mijn eerste dochter zwoor bij de rechte Difrax. Mijn 2e dochter moet daar juist helemaal niets van hebben..

6 jaar geleden

Hier ook pinkje, afwisselend met speentje (Avent newborn extra soft is de enige die hij echt pakt). Verder ook op de buik en dan arm heen en weer. Soms met hem rechtop heen en weer lopen en als alles niet werk in de draagzak. Het is echt zoeken naar wat helpt... die vervelende krampjes ook en dat ontroostbaar gehuil... zucht...

6 jaar geleden

Hier ook alleen de bibs speen (op aanraden van de kraamzorg) die hij pakt!

6 jaar geleden

Ben zelf helemaal fan van de mam spenen, fles enzo. Verloskundige ook erg over te spreken. Veel baby's pakken geen fles als ze borstvoeding krijgen, maar de mam fles wil nog wel eens lukken bijv. Speentjes daarom ook erg fijn, lichtgevende hebben ze ook voor de nacht wel handig馃槈